Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '12

 
Kategori
Bayramlar
 

Kurban

Kurban etini sevmiyorum!

İstiyorum ki hepsini dağıtayım da kurtulayım!

Kızımın kaynanası kurban takıntılı biri!

"Ahmet Abi, kurban kesiyorsun değil mi?"

"Bu yıl kesmeyeceğim!"

"Olur mu Abi? Senin kesmen lazım!"

" Şaka yapmıştım! Keseceğim tabi!"

Bakayım dedim konuyu biliyor mu?

" Hazreti İsmail babasını tam kesecekken gökten bir koç geldi! İnsan babasını keser mi yahu? Düşün ki koç gelmedi! Ne olacaktı sonra? Herkes babasını keserdi!"

Baktım tepki yok devam ettim!

" İstediği kızı almadı diye babasını kesecekmiş! Hayırsız evlat! Baba kötü de olsa yapılmaz bu! Allahtan koç geldi de babası kurtuldu!"

Hanımın yüzüne baktım!

"Bizde tersi oldu! Hanımı almasaydım babam beni kesecekti!"

Kadıncağızın kafası karıştı sanırım!

"Abi, İbrahim Peygamber oğlu İsmail'i kesmiyor muydu? Bize öyle anlattılar!"

"İnsan oğlunu keser mi yahu! Yanlış anlamışsın! Üstelik de Peygamber!"

Olayın aslını kavurma yerken anlatacağım!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..