Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Kurgusal zaman

Kurgusal zaman
 

Siren tütüyor sokaklarımdan

Kan kayıplarım var…

Hangi köşe başına kurşunladım kendimi

Hangi nara ürktü sebebimden…

Kaç el dayadım sesimi karanlık duvarlara

Ne bileyim

Eşkalim suretsiz…

…gibiydi ilerlemiş saatlerinde gece…

Düştüm…

Kaldırımı kafama kafama vurarak…

Çatladı zemin

Aktı beton

Pıhtı pıhtı süzüldü

Yardan içeri…

Magmaya sızıyor taş artıklarım…

Tam kıvamında gece

Ay dolun…

Yıldız mat…

Her çıkmaz sokak çirkef bir surat

Kol geziyor jurnaller caddelerde

Kimseyim aslında

Kimseden haberim yok…

En korkak cesaretim üzerimde emanet

Az çirkinim

Az mesnetsiz

Çığlık yağdırıyorum geceye

Bağır çağır…

Sebepsiz…

En sevdiğim ismin de hali

Ne sağında

Ne solunda

Tam ortasında

Varlığında

Yokluğunda

Tam ortasında

Tam ortasında…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..