Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '10

 
Kategori
Aile
 

Kürkçü dükkanına dönmek

Kürkçü dükkanına dönmek
 

internetten


Anlaşamıyor işte kadın ve erkek. Asında konunun ne olduğunun, niçin olduğunun önemi yok anlaşmak zor.

Biri kadın, diğeri erkek. Hiç bir zaman hayata birbirlerinin açısından bakmazlar, zor yani. Yok yok bakarlar ama iki tarafında işine gelmez.

Her evde olduğu gibi bizim evde de ufak tefek, konunun önem derecesine göre değişen atışmalarımız oluyor eşimle. Ne yazık ki tartışmaların bir kısmı da oğlumun yanında oluyor.

Oğlum tartışmalarımızda hep şu soruyu sorar. Haklı gördüğü kimse ya da en çok kim bağırıyor sa ki genelde bağıran benimdir,

Anne, babamı sevmiyor musun?

Haydaaa oğlum bu da nerden çıktı.

Seviyor musun, sevmiyor musun anne?

Dişlerimi sıkarak (çünkü o sırada kavganın en tırmanmış yerindeyimdir). Seviyorum anneciğim nereden çıkarıyorsun.

Sev anne! (Konuşma bitmişdir uzatma anne demek)

Kim haklı peki oğlum? (Çınara göre kızan taraf her zaman haksızdır)

Babam haklı anne sen bağırıyorsun. İyide annecim... diye sürüp giden konuşmalar. Kemal ise, beni kızdıran bir yüz ifadesiyle 'Bak gördün mü çocuk bile farkında kimin haklı olduğunun' diye gıcık eder beni.

Bazı tartışmalarımız da ise eşim ortalık sakinleşsin diye evden çıkıp gider. Ben ise arkasından kızmaya devam ederim. Aman sakın oturma bizimle kaç, git.

Ya bırak gitsin adam, kafanı dinle sende demi ama. Yooook biz bayanlar hep haklıyız ya bağıracağız illede.

Çınar, artık alışmış olsa gerek geçen gün yine kendi kendime eşim evden çıktı diye söylenirken,

Anne boşveeeer döner gelir, çöpçü (kürkçü) dükkanına üzülme diye gayet sakin bir şekilde konuştu.

Oğlum çöpçü değil kürkçü diyorum gülerek. Babası geldiğinde de 'Bak döndü işte kürkçü dükkanına' diye teselli eder beni. Böyle olunca da kızıyorum kendime Çınar gibi düşenemediğim için.

Aslında dünyaya çocukların gözüyle bakmak lazım galiba. Seviyorsan, bağırmıyacaksın ve kızmıyacaksın yoksa her zaman haksızsın.

Atışmaların tatlılığa bağlanması dileğimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..