Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '09

 
Kategori
İzmir
 

Kursiyerdiler; kestiler, biçtiler, giydiler

Kursiyerdiler; kestiler, biçtiler, giydiler
 

İzmir Konak Belediyesi ve Konak Halk Eğitim Müdürlüğü’nün ortaklaşa düzenledikleri el sanatları kurslarını tamamlayan kursiyerler el emeği göz nuru eserlerini Basmane Semt Merkezi’nde sergilediler. Ayrıca bir defile de gerçekleştiren kursiyerler ürettikleri giysilerle podyuma çıkıp profesyonel mankenleri aratmadılar, alkış aldılar.

Defileyi Konak Kaymakamı Ali Muhsin Nakiboğlu, Konak Belediye Başkanı Dr. Hakan Tartan, İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ragıp Üye, İzmir Halk Eğitim Müdürü Adnan Atakav, Konak İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdülkadir Yıldız, beğeniyle izlediler. Konak Belediye Başkanı Dr.Hakan Tartan, el emeği göz nuru eserleri hayranlıkla izlediğini ve güzelliklerin keyfine vardığını söyledi

Başkan Tartan bu güzelliklerin keyfine varmanın çok güzel olduğunu, bazı mekanların dört duvardan oluştuğunu hatırlatan Tartan ” Çünkü bazı mekanlar vardır dört duvardan oluşur. Bazı mekanlar vardır karamsarlığın ve umutsuzluğun merkezi olmuştur. Bazı mekanlar vardır dışardan çok güzeldir, ama içlerinde hüzün vardır, yalnızlık vardır. Bu mekan bütün bu tanımlamaların dışında sevginin dayanışmanın paylaşımın ve üretimin dışa yansıdığı ve bizlere bir umut penceresi açtığı mekan haline dönüşmüş. Ben bunun mutluluğunu yaşıyorum. Genç kızlarımızın sergilediği giysileri takıları keyifle izledik. Bunları daha fazlalaştıracağız. Bunların bizlerde yarattığı etkiyi sizlerin de katılımıyla doruk noktaya çıkaracağız. Türkiye’nin bir rengi olarak yabancı turistlerin Türk gelenek ve göreneklerini tanıtımı anlamında etkinliklerimiz sürecek. Emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum.” diye konuştu

Konak Kaymakamı Ali Muhsin Nakiboğlu’da Konak Belediyesi, Halk Eğitim Müdürlüğü ve meslek liseleri öğretmenlerinin yarattığı mucizeleri beğeniyle ve ilgiyle izlediklerini belirtti. Nakiboğlu, ” Ben 5 yıldan bu yana Halk Eğitim Müdürlüğü ve Konak Belediyesi’nin hazırladığı bu sergilere katılıyorum. Son derece takdir ve gururla izledim. Konak Halk Eğitim Müdürlüğü’nün açtığı 800 kurs ve 16 bin kursiyer Türkiye adına bir rekor. Önümüzdeki yıllarda daha büyük rekorlar kırılacak.”dedi .

Seçimlerde Konak Belediye Başkanlığına seçilen ve daha önce de Milliyet Gazetesinden arkadaşımız olan Başkan Hakan Tartan, Konak Belediye Başkanlığına hızlı başladı. Tiyatrocu sanatçısı bir aileden olan Tartan, her türlü sanatın üstesinden gelen bir anlayışın sahibi olarak İzmir’de derin ve kalıcı izler bırakabilecek bir yapıya sahip olarak, şimdiden sivrilmeğe, adından çokça bahsedilir olması, başarısının ölçüsünü vermektedir.

Resimlerde defileden muhtelif enstantaneler görülmektedir.

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..