Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

Kürsü bizim hakkımız söke söke alırız!

Kürsü bizim hakkımız söke söke alırız!
 

Arşivim!


Akşam işten geldim yorgun ve argın, hem ne argın, tüm eklem yerlerim sanki lime lime kopuyor. Çekmeden uzandım şu çekyat dedikleri kanepeye. “Birazdan misafir gelecek, istersen içeri gir uzan” dediler. Yok, vallahi babam çıksa mezardan aha şuracıktan şuracığa gidemem. Misafir değil isterse Zarkozi gelsin, randevusuz gelen misafir nereye oturacağını da bilir! :)

Akşam haberlerine göz atıyorum. Kıpkırmızı ceylan derisi koltuklar bomboş (!) iktidar partisine göre muhalefet kürsüyü işgal etmiş. Oysa ana muhalefet partisine göre bu işgal kürsü direnişiymiş!

“Kürsü bizim hakkımız, söke söke alırız”

Yani koca koca adamlar bu kürsü için yumruk yumruğa girmişler. Yahu arkadaş anlamadım gitti, bu kürsünün kerameti nedir acep?

Neyse ki M.Ali Bey açıkladı; efendim iç tüzüğe göre muhalefet günde dört önerge verebiliyor ve bu önergelerin her biri için on dakika söz hakkı alıyormuş. Değiştirilmek istenen iç tüzüğe göre şimdi haftada bir önerge ve sadece o önerge üzerinden beş dakika konuşma hakkı varmış. Bu yüzden o kürsü işgal edilmiş!

Yanlışım varsa düzeltsinler vallahi zaten yorgun ve argınım. Fazla detaya giremeyeceğim. Sonuç olarak M.Ali Bey der ki; bu iç tüzüğe göre iktidar partisi muhalefetin sesini kısmak istiyormuş! Yahu arkadaş muhalefetin sesi mi vardı? Hem M.Ali Bey kendi de diyor “Zaten cılız çıkan muhalefetin sesi iyice kısılmak isteniyor” diye...

“Kürsü bizim hakkımız, söke söke alırız”

Tabi ki yorumum beni bağlar, ağlarsa anam ağlar muhalefet yalandan ağlar! Muhalefetin bu güne kadar yaralı parmağa pansuman yaptığını gördünüz mü? Ha benim İndra ve çarlinin kelekleri ile bitmeyen dalaşım ha muhalefetin iktidar partisi ile itişip kakışması. Gına geldi yahu gına. Sizin kulağınıza kar suyu kaçmış milletin sesine kulak asmıyorsunuz. İşiniz gücünüz sahne kavgası, o kürsü sizin tiyatro sahneniz. Biriniz elinizde fener ile gelir, biriniz bahçe sular gibi su serper, biriniz bardak fırlatırsınız!

Yeni tüzükle tiyatro bitecek işler hızlanacak!

Olmadı mı iktidar olur sizde yeni bir tüzük hazırlar istediğiniz gibi sahnelersiniz olur biter...

(Bu kafayla hayal ötesi ya)

Vallahi iç tüzüğü çok sevdim. Bu sayede daha az sinir olup, daha az küfür duyacağız!

“Kürsü bizim hakkımız, söke söke alırız”

Söyleyecek lafı olmayanların kürsüsü olsa ne yazar?

Şimdiye kadar kürsü vardı da ne oldu?

Alın alın sizin olsun... ne yapacaksanız!

M.Talip Girgin.

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..