Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kurşun sesi!

Kurşun sesi!
 

netten.


Sizlerle okumuş olduğum bir yazı paylaşmak istiyorum.

Bir erkek yazarın kadınlar hakkında doğru ve tanımlayacı şeyler söylemesi bazen bende depremler derecesinde inanılmaz etkiler yapıyor...

Sessiz kalıp sizi yazıyla başbaşa bırakıyorum....

Kurşun sesi kadar hızlı geçer yaşamak;

Öyle zordur ki, kurşunu havada, sevgiyi de yürekte tutmak!

Bazen duygularımız bizden erken yaşlanır ve bizden hayatın geri kalanını alır.

Hayatın, kendini anlayanları cezalandırmasıdır bu. Durup, durup ardına bakan kadınlar vardır.
Geçmişi düşünmekten şimdiyi yaşayamazlar.

Herşeyi didikleyip duran, mazisinin gölgesinden, anılarının yükünden bir türlü kurtulamayan, gözleri ufuk yorgunu kadınlar.

Güçlü, köklü bir biçimde yeni arkadaş edinecek yaşları geride bıraktıysan eğer, hasar görmüş eski arkadaşlıkları onaracak çağı da geride bırakmış oluyorsun.

Zaman ilerledikçe birçok sey, daha zor olmaya başlar.


Beklentisi yüksek olan kadınların yalnızlığı daha koyu oluyor.

Büyük lafların gölgesinde geçen hayatlar, bir daha iflah olmuyor, geçip gittiğiyle kalıyor.

Zaman, aşk... Herşey! Ayrılıkları ayrıntılar acıtır.

Kadınları mahveden erkekler değil, ayrıntılardır.

Erkekler, erkekliklerinin tadını alabildiğine çıkartırken, kadınlar bu konuda da umutsuzdurlar.

Çünkü kadınlık bekler.

Ummak ve beklemek kadınlığa verilmiş iki cezadır.

Murathan MUNGAN

****

Düşündürüyor demi.

''Ummak ve beklemek kadınlığa verilmiş iki cezadır. ''

Doğru mu kesinlikle çok doğru

Acıttı mı beni bunu duymak

hemde çokkk

Farkındamıyım bu gerçeğin

Evet

Neden peki

Çünkü bence kadına daha doğarken verilen ve ondan ayrılamadığımız ve de bazen lanetlediğim şu detaycılık. yüzünden..

Sorular sorular nedenler niçinler...çıkmaza soktuğumuz hayatımız.

Bazen bu konuda kendimi irdelediğimde aynısının tıpkısını kendi hayatımda da yaptığım farkına vardım.

***

Neden arkadaşım bunu dedi

Neden şurdaki kişi böyle baktı

Neden bu kişiye ayrılacak yapılıyor ben daha çok çalışıyorum

Neden artık önümdeki dergiler toplanmadı vs vs

Niçin geç kaldı.. Belkide beni bilerek bekletiyor.

Niçin saçlarım bugün bu kadar kötü... Artık kuaför değiştirmekten bıktım.

Niçin aşkımı anlatamıyorum... Acaba sevdiğimi biliyor mu.

Niçin beni sevdiğini söylemiyorum... Yoksa artık başkası mı var

Niçin bana dokunmuyor yoksa artık sevmiyor mu

Neden ve niçinlerimi sıralarken bir anda çığlık atmak istedim :)

Bundan Kurtulmak zorundayım.

Evet

Kesinlikle

Artık hayatımda sorgulamak ve neden, niçinler olmayacak

Olmamalı

Ben güzellikleri görmek

Yaşamak

Tatmak

Ve de tattırmak istiyorum.

***

Bunu yaşamak için, yaşatacak adam yok ki

Adam dediğin adam gibi değil artık

Kılıbık ne yaptığını anlar ne dediğini anlatabiliyor

Selpak istersin gider paket paket alır

Bu yaşa gelmiş bir tutanacak dalı bilem yok

eee

:) Kurtulamadım

De mi !!

Hayatı sevmek

Hayattan beklemeden sorgulamadan yaşamak

Bunun için ayrıntılara tatkılmamak..

Mümkün mü.!!

**

Ben bilmiyorum çözemedim

Çözülmüyor mu

Çözen var ise lütfen yardım :) dolandım kaldım :)

En yiyi takmamak lazım tokadan başka :)

Çok sulandırdım demi (tabi ki sıyırdım ha ahhaa)

**

Sevgilerimle

Gelincik

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..