Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Kürt kızı bir gelinim olsa!

Kürt kızı bir gelinim olsa!
 

Üç tane erkek evladım var. Hepsi de zamanı gelince evlenecekler. Hatta birine sıra geldi de geçiyor.

Üç tane gelinim olacak demektir bu.

Tuttu biri dedi ki “Baba ben bir Kürt kızıyla evleneceğim, ne diyorsun?”

“Olmaaz! Bu kapıdan içeri bir Kürt giremez! Allah yazdıysa bozsun!” Diyebilir miyim?

Allah, ayakta kurutur adamı.

Biri de tuttu.

“Baba, ben bir Alevi kızıyla evleneceğim, ne diyorsun?”

“Neee? Oğlum sen deli misin? Allah yazdıysa bozsun!”

Dersem de Allah ayakta kurutur adamı.

Bir tane daha var! O da tuttu Ermeni kızına aşık oldu!

“Baba, bir Ermeni kızına tutuldum ki bilemezsin!”

“Öyle bir bilirim ki! Asıl sen benim ne yapacağımı bilemezsin!”

Dersem, burada Yüce Mevlam biraz düşünür!

“Ulan, ne hayırsız çıktı bu bizim Ahmet’in uşakları. Son posta da tuttu bir Ermeniye aşık oldu eşşoğlu eşek! Kurutmayın lan Ahmet’i! Ne yaparsa yapsın arkasındayım!” ( tövbe tövbe!)

Türkiye gerçeği bu arkadaşlar!

Benim de gerçeğim olabilir!

Ve sevinirim biliyor musunuz?

İşte mermer kafa bu Fahriye!

“1.Not: Her yazımda Fahriye olmazsa tadı olmuyor!! Kusura bakmayın!

2. Not: Arap kızı da isterdim ama çocuklar bitti! Bir dört de Fahriye yaparsa olur! Kontenjandan birinci sıraya

alırım!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..