Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '12

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
Okunma Sayısı
239
 

Kürtaj, Behzat Ç., 1 Erkek 1 Kadın üzerinden aslında kadının kimliği tartışılıyor

Kürtaj, Behzat Ç., 1 Erkek 1 Kadın üzerinden aslında kadının kimliği tartışılıyor
 

Bir yanda kürtajın tartışılması: Aslında tartışma filan demeyelim bu işe, doğrudan  yasaklanması  çalışmaları diyelim… Her yasa tartışması çok basitleşti artık; her tartışmada inancın gerekleriyle, bireysel özgürlüğün gerekleri karşı karşıya getiriliyor… İnancın gerekleri hep galip geliyor, getiriliyor… İnancın gereklerinin çok büyük ‘’ulvi ve toplumsal’’ amaçları var… Yani bireysel özgürlüğün lafı mı olur bu ‘’kutsal’’ amaçların yanında… Anında aşağılanıyor, hakarete uğruyor zaten…

Bir yandan dizilerin tartışılması: TV lerde sevilen iki dizi var: ‘’Behzat Ç.’’ ve ‘’1 Erkek ve 1 Kadın.’’ Bu iki dizi üzerinden fırtınalar koparılmaya çalışılıyor basında… Neymiş, iki dizide evlilik dışı ilişkiyi özendiriyormuş… Buradaki kendi özgür iradeleri ile birlikte olan ‘’çiftlerin’’ nesi toplumsal tehdit olarak algılanıyor anlamıyorum… Üstelik bu çiftlerin yaşadıkları onca güzel şeye ve mutlu olmalarına rağmen… Dizilerin ruhu kalır mı bu çiftler evlenirse o ayrı bir tartışma konusu…
 
Milyonlarca ‘’resmi olarak’’ şiddet ve baskı gören hatta cinayete kurban giden ailelerdeki kadın erkek ilişkileri onları rahatsız etmiyor nedense…
 
Bir yandan da sinsi bir yıldırma politikası: Hemen her yerde kılık kıyafete karışılıyor… Günlük yaşama yok alkoldü, yok ahlaktı, yok sağlıktı filan diye sürekli bir müdahale var…  Eğitim sistemi yeniden dizayn ediliyor… Anlaşılan baraj yıkıldı ve suları her yeri doldurmaya başladı… Direnecek bir şey kalmadığı düşünülüyor… Oysa asıl direnç noktası bireylerin yaşam kültürü, bireysel özgürlük olmalıdır…
 
Bireysel özgürlük ise özellikle kadınlar için zaten hep ‘’ahlaksızlık, zina ve özgür seks’’ olarak algılanmıyor mu? Haydi bunu itiraf edelim önce açık yüreklilikle… Toplumu dizayn etmek isteyenler önce kadının özgürlüğünü kuşatıyorlar… Tek eşliliğe (erkek ne olursa olsun) ve çocuk doğurmaya zorlanıyorlar… Evlilik dışı cinselliği yaşamasının önüne geçilmeye çalışılıyor… Erkeklere bir yaptırım bulunamıyor… Kadınların kazara kaldığı, sonradan istemediği, hatta tecavüz sonucu hamileliklerin doğumla sonuçlanması amaçlanıyor… Sakat doğumlar bile kadınlar tarafından istenmek zorunda kalınacak bu düşünceyle…
 
Tam bir Vatikan anlayışı bu… Tecavüzcü bile olsa erkeğinki KUTSALDIR

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Abi biz Tecavüzcü Coşkun'a ayıp etmişiz. Meğer o vatan millet için çalışıyormuş... maksat çoğalmak değil mi?

Erdal Ceyhan 
 31.05.2012 9:11
Cevap :
Haklısın Ustam... Üreme çiftliği gibi görüyorlar ülkeyi... Sevgiler...  31.05.2012 11:37
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 615
Toplam yorum
: 1395
Toplam mesaj
: 33
Ort. okunma sayısı
: 938
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster