Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '12

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Kürtaja gerçekçi bakalım!.

Kürtaja gerçekçi bakalım!.
 

Tecavüz sonucuysa kürtaja EVET, keyfi kürtaja HAYIR...


Kürtaj konusuna herkes farklı yaklaşıyor. Kimileri duygusal bakarken olaya, kimileri sadece kendi açısından ya da sadece bunu öne süren kişilere muhalefet olmak için bakış açısını değiştirenler bile var.

Kürtaj yasağını kimin öne sürdüğü önemli değil. Bu olaya gerçekçi yaklaşmamız lazım. Bir çok getirisi ve götürüsü olacak bir mevzu ama şu da bir gerçek bu sadece tek bir kişinin ya da sadece kadının alabileceği bir karar değil. Ben kürtaj yasağına karşı olanlardanım ama insanların bilinçsizce yaşadığı ilişkilere kurban edilen masum ceninlerin bu kadar acımasızca ölüme mahkum edilmesine de karşıyım.

Tabiki de Tecavüze uğrayanlar doğursun Devlet bakar böyle bir mantık olamaz, ama kürtaj çok yönlü bir konu.

Şöyle bir gerçek var ki. Bizim ülkemizde kürtaj yasaklanmadığı zaman bilinçsizce yaşanan ilişkilerin sonucunda binlerce cenin yok edilecek. Çiftler evli dahi olsalar benim psikolojim çocuğa müsait değil deyip kendi deyimleriyle kaza ile olan hamileliklerine son verecekler ve bunun sonu gelmeyecek. Herşeyin gözünü çıkaran bir milletiz. Kürtaj belli sınırlamalarla serbest olmalı ve bu sadece kadının kendi isteğine bağlı olan bir şey değil. Tecavüz apayrı birşey ama mutsuz bir evililiğim var ya da ben daha hazır değilim bir çocuğa gibi tavırlar sergileme lüksünüz yok. O beden sizinse can da o bebeğin. O zaman bilinçli ilişkiler yaşayın. Sizin hatalarınızın bedelini bebeklere ödetemezsiniz. Ve bu olaya sadece tek bir taraftan bakamazsınız. Tecavüz sonucuysa kürtaja evet ama keyfi kürtaja hayır...

 
Toplam blog
: 41
: 1224
Kayıt tarihi
: 28.04.09
 
 

24.07.1984 Sakarya doğumluyum... Hayatım hep yoğun geçer hem çalışıyorum hemde okuyorum... Bana iyi ..