Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Kurtar beni ... Gel ve kurtar.

Kurtar beni... Gel ve kurtar.  

Bu hatalardan, bu insanlardan...  

Ben uzaklaşmadan benliğimden;  

Beni, bana kavuştur yeniden.  

Kurtar beni... Gel ve kurtar.  

Bu sonu bilinmezlikden, bu sonsuz görünenden...  

Henüz sis tam çökmemişken;  

Bulanık görüntüler ortasından, uzat bana elini... tut beni yeniden.  

Kurtar beni... Gel ve kurtar.  

Bedenim dünyayı taşırken, dizlerim tüm gücünü yere vermişken...  

Başım eğilmeden, gözyaşlarım süzülmeden, senin kalbin bu kadar güçlüyken;  

Alabilirsen, al dünyayı üstümden yeniden.  

 
Toplam blog
: 27
: 1985
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

02/09/1985 Ankara doğumluyum, halen de Ankara'da yaşamaktayım. 6 yaşında piyano eğitimi almaya ba..