Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Kurtar beni

Kurtar beni
 

Gelincik


Eskisi gibi kar yağmıyor artık!
Nasıl özlemem,  dam boyu yağan karı
Cemreler yerine düştü artık!
Dört gözle bekliyorum yeşil baharı
 
Ben su isterim, toprak su ister
Fidanlarımız can suyu ister
Umutlarımız yeşermek üzere
Yoksa yağmura hasret gider
 
Bıktım artık bu şehirden
Baharın habercisi bir ağacı bile yok!
Sabah akşam hep aynı terane
Ayağımı basacak bir toprağı bile yok!
 
Kar yağsa da yağmasa da 
Ben köyümü özledim
Baharın habercisi ağaçlarında
Sevişen kuşlarla beraberdim 
 
Elbet bir gün terk edeceğim seni
Kal sen bensiz, kal bir başına
Nefret ettiğim kadar varsın sen
Ne işler açtın, sen benim başıma
 
Hadi gel artık bahar, kurtar beni
İki yüzlü bu yalancı şehirden
Mavi bir gök yüzü, içimi ısıtan güneş
Daha ben ne isterim, güzel köyümden
 
Recep Altun-06.03.2017 
 
 
Toplam blog
: 119
: 501
Kayıt tarihi
: 12.01.12
 
 

Lise mezunu, bir kamu kurumu emeklisiyim. Her konuda okumayı, yazmayı, araştırma yapmayı seviyoru..