Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Kurtarıcı

Kurtarıcı
 

Beşiktaş yenildimi, dünyadan kopuyorum. En az iki gün ben, ben değilim. Kapalıyım. Kepenklerim inik. Ne gazete okurum, ne tv izlerim.
Maçtan önce kadrolar açıklanınca başıma gelecekleri anlamıştım. Mustafa Denizli klasiği. Sanki korkunun ecele faydası var. Kanatlarını yolmuşsun Kartalın, hadi uç diyorsun. Uçup gitmesinler diye kafes kuşlarının kanatlarını keserler Hoca. Kartalın değil. Kartalı özgür bırakacaksın. Beşiktaş özgürlüğü sevenlerin takımı.
Bobo, Holosko, Tello yedek kulübesinde oturtulacaksa. Paf takımına yollayın. Serdar Özkan'a 90 dk nasıl tahammül ediyorsun? Aldığı topların tamamını rakibe gönderdi. İkili mücadelelerde yerlerde süründü. Kırk yıllık kaleci ikinci goldeki hatayı nasıl yapar? O pozisyonda kale bırakılıp, çiçek toplamaya gidilir mi? Bu takım Fenerbahçeyi sizin köyde de yener, Kadıköyde de. Aragonaesi sen kurtardın Hoca. Guizayı da Şükrü. Onların duasıyla cennete gidersiniz. Bizim hayır duamızı istiyorsan Kartalı özgür bırak. Maçta bir korkak daha vardı, oda Hakem. Futbolcular ancak langırt masasında birbirlerine dokunmadan maç yapabilirler. Bu maçta sarı kartı gerektirecek faul yapılmadı.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..