Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Kürtçe konuşmak moda oldu

Kürtçe konuşmak moda oldu
 

Şevval Sam


Bölme Dilde Başlar

Artık moda halini aldı Kürtçe konuşma. Zaten bu bazı kişilerin işine geliyor. Bir milleti parçalamanın yolu dilden geçer. Eğer dili parçalarsan milletin parçalanması yakındır. Bir zamanlar Arapça, sonra Fransızça, daha sonra İngilizce, şimdi ise Kürtçe. Benim bu yazımı okuyanlar belki Kürt açılımına karşı sanabilirler. Ama ben Kürt Açılımına destek veriyorum. Benim derdim dil. Tüm yurtta Kürtçe’nin kullanılması çok güzel daha doğrusu kullanılması değil yasak olmaması güzel. Yasaklar artık 21. yüzyılda utanç verici. Hele birde bu boş korkulardan olursa.

Siyasetçiler Konuşmasın

Ama ülkenin önemli aydınlarının ve siyasetçilerinin Kürtçe konuşması tamamen yanlış ve mantık dışı. Tamam izin versin o siyasetçiler konuşulmasına. Fakat kendileri konuşmasınlar. Çünkü onlar Kürtçe konuştukların da Türkçe’nin koruyucuları olduklarını unutuyorlar. Her yerde denge korunmalı. Eğer denge sağlanmaz ise, o zaman asıl muhalefetin dediği yıkım başlar.

Sorun Kürtçe Değil, Diğer Dillerin Hepsi

Birkez daha belirtiyorum. Sorun Kürtçe değil, Türkçe yerine konulabilecek her dil tehlikedir. Her zaman bir dillen etkilenmişiz. Şimdi bile dilimizde binlerce yabancı kelime var. Bir de bunların içine Kürtçe katarsak bu sayı artacak. Buradan tüm yetkililere sesleniyorum. Lütfen geleceğimiz için hiçbir dili sokmayın dilimize.

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..