Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Kurtlar vadisi hakkında -1-

Kurtlar vadisi hakkında -1-
 

Kamu Güvenliği Teşkilatı(KGT) Başkanı Polat Alemdar...


Daha önce de “Kurtlar Vadisi izlemek ve anlamak” başlığı altında Kurtlar Vadisi dizisi hakkında kısa bir makale yazmıştım. Ancak Bu makalemdeki konu biraz farklı.

Kurtlar Vadisi dizisi karakterlerinden Güllü Erhan’ın söylediği gibi “Bu Milletin kahramanlara ihtiyacı var. Ve ne hazindir ki, bu ülkede kahramanlar ya hapse girmiştir ya toprağa…” Kurtlar Vadisi dizisinin hayal ürünü olmadığını herkes biliyor. Zaten dizinin senaristi Sayın Bahadır ÖZDENER’ in de CNN TÜRK kanalında yayınlanmakta olan “Oradaydım” isimli programda da belirttiği gibi “Kurtlar Vadisinden sonra akla gelenler, gerçekler olmuştur.” Buraya kadar hem fikir olmamız gerekir. Dizi güncel olayları işlemektedir. Zaten dizi çekimi de diğer diziler gibi haftada 2-3 bölüm şeklinde değildir. Güncelliği yakalamak için her hafta Perşembe veya Cuma günü dizi seti kurulur ve çekimler başlanılır. Bu açıklamayı da, Kurtlar Vadisi Başrol Oyuncusu Necati ŞAŞMAZ bir TV programındaki röportajında belirtmiştir.

Benim bu makalede asıl belirtmek istediğim husus bu değildi. Başlığımdan da anlayabileceğiniz gibi bu yazı, makalemin sadece birinci bölümü.

Başta da belirttiğim gibi “Bu Milletin Kahramanlara ihtiyacı var.” Ve Pana Film’ de bu kahramanları televizyon ekranına taşımayı amaç edinmiş, saygın bir prodüksiyon şirketidir.

Bu makalemde asıl belirtmek istediğim husus, dizi yapımcılarını Türk halkı çok sevdi. Dizi setlerinde de çok fazla dizi severin toplandığı malûm. Ancak internet üzerinden bir çok “fotomontaj” şeklinde iğrençlikler dolaşıyor. Az önce de Sayın Necati ŞAŞMAZ’ ın resimlerine bakıyordum. Hiç de hoş olmayan montajlara rast geldim. Yok Necati abi’ ye türban takmalar, makyaj yapmalar… Bunlar çirkin şeyler. Ve ben biliyorum ki, bu montajları, kendince tasarımları yapanlar ya Kurtlar Vadisi’nin gerçeklerinden habersiz, ya da bu gerçeklerin aleyhine hizmet ediyor. Ben sadece Kurtlar Vadisi’ni izlemediklerine ve sadece hayal mahsulü olarak gördüklerine inanmak istiyorum.

Sizden ricam, biraz saygı. Türkiye’yi feraha kavuşturmak isteyen bir ekip için, biraz saygı. Belki dışarıda somut bir iş yapmıyorlar. Ancak halkı bilinçlendire görevini layıkıyla yerine getiriyorlar. Sabahlara kadar düşünüp, kendi aralarında fikir ayrılığına girip, sonra hem fikir oldukları hususları kaleme aldıklarını dizi senaristi Sayın Bahadır ÖZDENER kendi belirtiyor.

Osman SINAV ile 15 Ocak 2003 tarihinde başlayan bu zorlu yolu, Pana Film hasarsız bir şekilde, sağ salim devam ettiriyor. Sayın Soner YALÇIN’IN da sevenlerindenim. Kitaplarını, makalelerini takip ederim. Kurtlar Vadisi dizisi her bölümünde başka bir gerçeği aralıyor. Ve ben inanıyorum ki, adalet her zaman çalışan ve hak eden için tecelli etmiştir. Ve etmeye devam edecektir.

Pana Film ekibine saygılar, sevgiler. Zaten http://www.panafilmforum.com/ dan da kendilerini takip ediyorum. Kurtlar Vadisi hayranlarına duyurulur.

Şaşmaz ailesine, Bahadır ÖDENER’E, Sadullah ŞENTÜRK’E ve şu anda ekipte bulunmasa da Pana Film ekibinin daima yanında olan Soner YALÇIN ve Serdar AKAR’ a teşekkürler…

Bir başka makalemde görüşmek üzere…

Saygılar…


 
Toplam blog
: 89
: 3439
Kayıt tarihi
: 10.11.07
 
 

Tesekkurler ..