Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Kuru bir elveda

Yine meçhule düştü sevdalarım
Kuru bir elveda
Mahzun bir bakış
Yok oldu umutlarım
Sevmiştim
Çıkarsız özlemle ölümüne
Bir sigara daha
Duman nikotin keder
... Ağlamıyorum
Sadece içimden kopuyorsun
Kuru bir elveda
Mahzun bir bakış

Sevmem ayrılığı
Hele bu mevsimde
Rüzgar yağmur yalnızlık
Uçuşan yapraklar
Sen gitmezdin
Ayrılığı da bilmezdin
Hele gözlerime bakınca
Gidemezdin
Yine o şarkı
Ayrılığa nazire
Kuru bir elveda
Mahzun bir bakış

Tükendi umutlarım biliyormusun
Kederli şarkılarda
Sitemim var
Şarkıya rüzgara zamana
Üşüyor ellerim
Üşüyor yüreğim
Alışamadığım yokluklarda
Nasıl yaşarım bilmiyorum
Sensiz bu soğuk şehirde
Kuru bir elveda
Mahzun bir bakış

Bayram YANDIM

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..