Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '18

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Kuru Ciltler İçin Türk Kahvesi Maskesi

Kuru Ciltler İçin Türk Kahvesi Maskesi
 

 
Benim kuru ciltli olduğumu malum cümle alem artık biliyor. Her ürün veya deneyim önerisinde belirtiyorum ancak özellikle cilt tipine göre uygulama yapmak gerektiği düşünülürse bana da hak vereceksinizdir. Bu Türk kahvesi maskesini birkaç keredir deniyorum. Bir kaç önerim olacak. 
 
Kahve maskesi Türk kahvesi telvesi veya kuru çekilmiş Türk kahvesi ile yapılan, son zamanlarda da her detoks lafı geçince önerilen maskelerden biri. Cilde özellikle canlılık verdiği söyleniyor. Kahvenin dokusunu düşünürseniz peeling etkisi göstermesi bence gayet doğal. Peki yağlı cilt, kuru cilt, karma cilt fark etmeden herkes kahve maskesi yapabilir mi?
 
Bence cilt tipine göre uygulama yapmakta fayda var.
 
Benim gibi kuru bir cildiniz varsa Türk kahvesini yoğurt ile karıştırmanızı öneririm.
 
Kuru Ciltler İçin Türk Kahvesi Maskesi
Yoğurt cildi nemlendiren bir besin. 1 çay kaşığı Türk kahvesi telvesini yarım yemek kaşığı yoğurt ile karıştırın. Dilerseniz içine toz hale getirilmiş yulaf ezmesi de ekleyebilirsiniz. 1 tatlı kaşığı veya çay kaşığı yulaf ezmesi yeterli olacaktır.
 
Bu maskeye bal da eklenebiliyormuş ancak ben bal ile denemedim bilemiyorum. Bal genellikle kuru dudaklarım için uyguladığım bir besin maddesi. Bu malzemeleri karıştırıp yüzüme sürüp 15 dakika bekliyorum ve ılık suyla duruluyorum. Haftada 1 kere uyguluyorum ancak 2-3 kere yapılabiliyormuş. 
 
Türk kahvesi minik tanecikleriyle detoks ve peeling etkisi gösteriyor. Detoks için denediğiniz başka maske tarifleri varsa benimle paylaşmanızı istesem gönderir misiniz? :)
 
Nivea 1 dakika urban detox maskesi kullanan yorumlarım da blog sayfamda.
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 96
: 242
Kayıt tarihi
: 17.03.16
 
 

Gizem Aydoğan ile İyilik Güzellik ..