Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Kuru yapraklar ve Ben

Kuru yapraklar ve Ben
 

KURU YAPRAKLARVE BEN


Her sonbahar

Bana ömrümün aheste aheste geçişini hatırlatır

En çok da yere süzüle süzüle düşen kuru yapraklar;

Çocukken evimizin arkasından

Annemin tandırda yakması için topladığım kuru yapraklar

Yoktu o zamanlar hayat hakkında ince fikirlerim

Sadece içimden yatıp yuvarlanmak gelirdi

Kuru yapraklarda çılgınca

Ne yazık ki

Ayıptı kızlar yapmazdı böyle şeyler

Ya bi gören olursa ne derdi sonra 

İçimde kaldı işte

Bende kuru yaprakların çıkardıkları çıtır çıtır sesleri beynime kazır

 Köyün son bahar kokusunu içime çekerdim

Çok severdim kuru yaprakları

Onlar okulun açılış habercisiydi

Kuru yaprak kokularına karışırdı kitap kokuları

Dünyanın en güzel kokusuydu benim için

Sonra Ömer Seyfettin Halid Ziya Uşaklığıl ve kahramanları gelirdi dünyama

Benim çocuk dünyamdı o işte

 Hiç unutamayacağım ve hep özleyeceğim

Yıllar mı?  Yaşanmışlıklar mı?

İşte şimdi ben anneyim ve düşünüyorum hayatımın akıp gidişini ve yarınları,

Acaba topladığım yapraklarla yufka pişiren annemde,

Kuru yaprakların çıkardığı ses eşliğinde sacın altından havalanan dumanda

Kendi hayatının geçit törenini mi izliyordu?

 

11.12.2011/08:11 Pazar ANKARA

 

 
Toplam blog
: 11
: 340
Kayıt tarihi
: 28.01.08
 
 

Hayat bazen sonsuzluk, bazen nokta, bazende flu ama aslında gözünü kapattığında kendini daha çok ..