Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Kurudum kaldım

Kurudum kaldım
 

Bir Aşka sahipsen, Gözyaşlarında vergisini ödeyeceksin.


Boşa geçiyormuş hayat, öylesine akıp gidiyormuş zaman.
Bir amacı olmalıymış insanın, ulaşacak bir gaye.
Sevdiği olmalıymış başını omzuna yaslayacak, dizinde saçını okşayacak
ve bir aşkı olmalıymış, hayatını öncesi ve sonrası diye ayıracak.

Dünlerimi yitirdim, gelmiyor geri...
Yarınlarımı istiyorum, vermiyor geri...
Ya senle olayım, ya sensiz yok olayım !
Ne veriyor kendini, ne yok ediyor beni.

Zamanın mı yoksa senin mi insafına kaldım
Sende önce meyve vermesem de, yeşil bir daldım.
Gün olur rüzgarla savrulur, gün olur güneşle kavrulurdum.
özümü aldın gittin, şimdi kurudum kaldım.

Aşkım, sevdiğim, iki gözümün nuru...
Pişt desen de razıydım Aşkım yerine.
Hey hadsiz sevmek senin neyine,
Haddimi bilmedim, sevdim de yandım.

Gün olur seversen birini anlarsın beni,
Ahh ne yaptım, ne ettim... Döner mi geri ?
Çok arasın sana bakan deniz gözleri...
Senden başkası bakmasın diye söktüm de attım.. 

 
Toplam blog
: 28
: 444
Kayıt tarihi
: 23.04.10
 
 

Merhabalar, Balıkesir de ikamet ediyorum. 30 yaşındayım. Muhasebe işi ile ilgileniyorum. Genel olara..