Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '18

 
Kategori
Deneme
 

Kurumuş Yaprak

Kurumuş Yaprak
 

Sonbahar sersemi gibi dolaştığım bir bahar günüydü. Bahçede sararıp dökülen yapraklar arasında dolaşırken rengine meftun olduğum kızarmaya başlamış bir kiraz yaprağını elime alıp okuduğum kitabımın arasına koymuştum.
 
Zaman bu ya gelip geçti. O kitabımı bir arkadaşıma vermiştim okuması için. Bir gün telefon etti arkadaşım. Arkadaşım kitabını keyifle okuyorum. Bir sayfaya geldim arasında kurumuş çok güzel bir yaprak var ne yapayım dedi. Al eline ovuştur toz haline getir savur rüzgâra karşı her taraf bahar olsun demiştim.
 
Şimdi yine o bahar...
 
Ömür ne çabuk geçti o zaman arasından
Kurumuş bir yaprak kaldı kitabın arasından
Hatırladıkça izledim filim makarasından
Kurumuş bir yaprak kaldı kitabın arasından
16 Eylül 2018 Adil Bozkurt
 
Toplam blog
: 58
: 542
Kayıt tarihi
: 10.11.17
 
 

TANIYIN BENİ Yaşım on üç idi resim çektirdim Şimdi aksakalımdan tanıyın beni Ayağımda kara lastik..