Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Kurusun isterdim teninde

Kurusun isterdim teninde
 

Ruhum kurusun isterdim teninde şuan.

Gecenin sessizliğin de,

Bedenimin heyecanını paylaşırken seninle,

Meydan okurcasına sessizliğe,

Paylaşmak isterdim ruhumu..

Kurusun isterdim teninde.

 

Bazı geceler ;

Kendimi gömerdim yatağa sensizlik örterek üstüme.

Onun ağırlığı boğardı gece içinde nefesimi

Ama bir kabustur sadece senin kollarında.

Senin sardığın beden,

Zoraki tutsak olmuş bir masum ruhtur dünyaya.

 

Sayende

Kavuşur güzelliklere.

Bir gece içinde,

Seninle

Paylaşılmaz ,

Anlatılmaz…

 

Yazarken bile,

Üç nokta koydurursun insana.

O denli nefes kesen,

O denli güzel

Bir gece.

Seni hayal ederken gözlerimde…..

İyi de..

Sen kimsin?

Neredesin be!

 
Toplam blog
: 16
: 376
Kayıt tarihi
: 25.04.12
 
 

Bilkent Oyunculuk Mezunuyum, Okul yılları içinde özel bir tiyatroda kuklacılık yaptım üç yıl. Şu ..