Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '10

 
Kategori
İzmir
 

Kuş cıvıltıları :)

Kuş cıvıltıları :)
 

Bizim mahallede ağaç bol.

Haliyle kuş nüfusumuz da kalabalık :)

Sabah erken kalkıyorum yolum uzak diye.

Camı açıyorum...

Aman Yarabbim :)

Cıvıl cıvıl dışarısı :)

Tarifi namümkün :)

Daha gün doğmamış ama ne kadar kuş varsa dışarda uyanmış :)

Seher vaktinin serinliğinde kuş sesleriyle güne başlamak çok güzel ama :)

Apartmanın ufak bahçesi cıvıl cıvıl :)

Asansörün oradaki park cıvıl cıvıl :)

İçim açılıyor :)

Bizim mahallenin güzel tarafı bu :)

Trafik gürültüsü yok :)

Kalabalık yok :)

Bir yanım sahil, bir yanım çarşı :)

Bol bol da kuş sesi :)

İzmir'de eski mahalleler hep böyle galiba :)

Aşağı caddede de yukarılarda da yok o kadar kuş cıvıltısı :)

Ya da ben duymuyorum belki :)

Kimbilir...

Kuş sesleri hiç eksilmesin etraftan :)

Sabah serinliğinde kuş sesleriyle güne başlamak harika :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..