Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Kuş

Kuş
 

Şimdi ruhu göklerde...


En sevdiğin bendim.
Severken..
Kanatlarımı kırdın.
Saracağım derken..
Boğazımı sıktın.
Şimdi ölü bir kuşum. .
Elinde kaldım..
Ne yapacaksın...?

Gülden Işık 2006

Bu şiirimi, bir şiir sitesinde tanıştığım şair, İnsaf Caner için yazmıştım.

Bir gece msn de yazışıyorduk, efkarlıydı, acılıydı ve ben hemen o an , bu şiiri yazıp göndermiştim.

Her okuyuşumda hala o anı hatırlıyorum.
Ve geçtiğimiz günlerde, kendi yazdığı bir şiirinin altına yazılan yorumlardan, bu arkadaşın öldüğünü öğrendim.
Sanal bir ortamda tanışmış olsam da çok üzüldüm.

Henüz genç bir kadındı.
Biri toprakta, diğeri dünyada olan bir erkek çocuğuyla hayatı sırtlamaya çalışıyordu.

Ama, yarım kaldı..

Eminim şimdi ruhu huzurdadır.

Bu yazım epeydir taslakta duruyordu.Sevgili İnsaf Caner’in bir şiiriyle beraber , şimdi ekliyorum..

Bana Borçlusun Hayat

Bunca yıl aldıklarına karşın,
Her ne kadar son durağa gelsem de,
Bir günlüğüne de olsa,
Bana mutluluk borçlusun hayat..

İçimde bir kadın
Zılgıtlar atmakta yenik düşmüş yüreği ile.
Sevdasından arda kalan külleri eşelemekte.
Durun diyor gözyaşlarına dökülmeyin.
Her ne kadar kaptan kırsa da dümenini başka denizlere
Belki bir kıvılcım vardır söndürmeyin.
İçimde bir kadın
Sorularla boğuşmakta.
Gerçekten 'o' muydu sevilesice, hak etmediği halde.
Yoksa sevgiye özlem miydi içindeki fırtına?
Yine zılgıtlar atmakta.
Onsuz günlerin sonu geliyor diye.

İnsaf CANER.24.11.2007

alıntı:Antoloji.com/ son eklenen şiiri)

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..