Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '12

 
Kategori
El Sanatları
 

Kuşadası'nda muhteşem bir sergi

Kuşadası'nda muhteşem bir sergi
 

 ‘’Seyyah oldum şu âlemi gezerim.’’

Fırsatları kaçırmaz, hatta fırsat yaratmaya çalışır, ya değerlendirir, ya değerlendiririm.

Bu gün de bu değerlendirmelerden birindeydim.

Kuşadası’nda Kültür-Sanata, turizme dair yapılan tüm etkinliklerin takibindeyim.

İnanınız ki görmenizi isterdim.

Kuşadası Halk Eğitim Merkezi Müdiresi; Behire Yıldız’ın koordinatörlüğünde; El Nakışı eğitmeni Meliha Seyhun, Kırkyama eğitmeni Zeynep Özkan, Unutulmaya yüz tutmuş geleneksel el sanatlarımızdan İğne Oyasının eğitmeni Emine Kurt ve resim eğitmeni Hidayet Çakan’ın kılavuzluğunda; Kuşadası Halk Eğitim Merkezinin bünyesinde, emeğe gönül veren kadınların yıl sonu sergisindeydim.

Bir yıl süresince, emek emek yarattıkları eserlerini sergilemenin haklı kıvancı ve sevincini taşıyorlardı. Sevinç dalgaları, İBRAMAKİ Sanat Galerisinin içinde yankılanıyordu.

Serginin açılış töreni ve töreni izleyen zaman dilimi, yoğun katılımcı kitlesi ile daha da bir değerlendi, coşkuya dönüştü. Kursiyer hanımlar, aldıkları haklı övgüler ile tüm sezonun yorgunluğunu bir çırpıda üzerlerinden attıkları gibi önümüzdeki yıl neler hazırlayacaklarının planlarını yapmaya başlamışlardı bile. Atmosfere neşe hâkimdi.

‘’Işıklar saçıyorsun’’ demişlerdi, kimileri! Gülen yüzlerle bir arada olmak ve üretilen eserlerin güzellikleri, yaydığım ışıkların daha da bir artmasına neden oldu…

Bu muhteşem güzellikteki sergiyi, ışıklar eşliğinde sizlere de yansıtmaya çalıştım gerek yazımla, gerekse çektiğim fotoğraflarla.

Başkaca Kültür ve Sanat etkinliklerini paylaşmak dileğindeyim tabii ki kısmetse…

Sevgi ve saygılarımla…

 

Ayşen Arslangiray Kura

4 Haziranda/Kuşadası’ndan

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..