Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Kuşlara söylenmiş ne unuttuysanız...

DENİZ
 
kuzey zamanı
deniz uçsuz bucaksız içimde
boyumu aşarak yürüyorum
bu şehirde beş gün
sabahı bile sonbahar

yanlış köşelerden dönüyorum
soluk soluğa katışıksız heyecanlı
büyüye yakalanmamak uğruna yolcuyum

sabahların birinde seviştim mi

sanki en şahane şiir içimde uyuyor
bilmiyorum ne zaman uyanacak
kimseye demedim
yalnızlığımı

soluğumun ateşini sakladım
mızıka sesi
incecik sızılar
beyin karıncalarım neremdesiniz

hiç tam sevgili olmadım
hiç avrupalı olmadım
ellerim beni anlayamaz
kağıt simsiyah
beyaz tebeşirle yazıldı bunlar
 
RENGİN ÖZESMİ  

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..