Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Çağrı Burak DÜVENCİ

http://blog.milliyet.com.tr/brkdvnc

07 Kasım '20

     
    Kategori
    Gezi - Tatil
     

    Kuşlarla empati yolu: Paraşüt

    Çoğumuzun aklında ya da not defterlerinde ölmeden önce yapılacaklar listesimiz vardır. Bunların bazılarını ya cesaret edemediğimizden ya zaman bulamadığımızdan ya da maddi durumlardan dolayı yapamıyor ya da erteliyor olabiliriz. Ben bu yıl pandemiden dolayı biraz çekinerek de olsa yıllardır listemin ilk sıralarında yer alan yamaç paraşütünü yaptım. Pişman mıyım tabii ki de asla. :) Hem de ülkemizin en güzel yamaç paraşütü lokasyonlarından

    biri olan Fethiye Ölüdeniz'de bu hayalime kavuştum. Yapmadan önce her ne kadar aklımı kurcalayan sorular olsa da gözümü kapatıp  1700 metre yükseklikten kendi mi o muhteşem maviliğe bıraktım. O saniyeden itibaren artık merak ettiğim o kuşların özgürlüğünü artık bende yaşıyordum. :) Havada kuş misali süzülürken bir süreliğine de olsa dertleriniz, tasalarınız o an aklınızdan uçup gidiyor. İsterseniz ben korkmam cesaretliyimdir ben derseniz :) akrobasi hareketlerde yapıyorlar. Korkmazsanız denemenizi tavsiye ederim. Herşey iyi hoş güzel de bunun maliyeti nedir acaba diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Bu işi yapan onlarca firma var. Fiyatlar ufak tefek farklılıklar göstermiş olsa da ortalamaları hemen hemen birbirine yakın. Uçuş fiyatı dışında birde uçuş esnasında kendi makineleri ile resimlerinizi, videolarınızı, 3 boyutlu videolarınızı çekip, bu muhteşem anınızı ölümsüzleştiriyorlar. Tabii ki bu resim ve videolarında bir bedeli oluyor. Fiyatlar hakkında bilgi almak için benimle instagramdan (@brkdvnc) irtibata geçebilirsiniz. Herkese sağlıklı, mutlu yarınlar..

     
    Kayıt tarihi
    : 03.09.12
     
     

    Gezgin - Banker İstanbul ..