Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Küşlemeciyi fişlediler

Küşlemeciyi fişlediler
 

Dila gidiyor..


Kan emiciler....

Ruhsatsız açtığı "zayıflama merkezi"nde doktor bile yoktu.

19 yaşında ve hayatının baharında Dila. Fazla kilolarını vermek için tonlarca parayı gözden çıkarıp Kendisini, "Zayıflatma uzmanı" Dr.Muzaffer Kuşhan'a emanet etti. Etti ama sağlık kontrolünden bile geçirilmeden "sağlıklı zayıflama tesis"'ine girdi..

Sabah kahvaltı verildi, koşuya başlandı. Öğle yemeği ardından spor, ikindi; Meyve ardından spor..

O tesis'te neler yenilip içildiğini bilmiyorum ama spor yaptırılan kişilerin mutlaka sağlık kontrollerinin yapılmış olması! gerektiğini çok iyi biliyorum.

Muzaffer Kuşhan, kendisine ait olan bir dergide kendi yediklerini yazmış ve resimlemişti..

En çok "Küşleme" sever ve onu yermiş(!)..

Sevgili Dila, artık hiçbir şey yiyemeyecek içemeyecek. Zayıflamak için spor da yapamayacak.

Ruhsatsız açılan! Yıllardır faaliyetini sürdürebilen, herhangi bir denetimden geçmeyen, tesis'te doktor bulundurmak zahmetine katlanmayan Muzaffer Kuşhan'a inandığı güvendiği için hayatından oldu Dila..

Sevgili Dila Kurt, genç iken güzelken sevilirken ihmalden! öldü..

Denetim yine denetim gerekli bu tür yerlere. Hayatımız çok değerli..

*Küşleme; Kuzu'nun omurga bölgesinden, bir adet uzunlamasına çıkarılan çok lezzetli ve yumuşak et*

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..