Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
Dünya
 

Küstah U2'nun Konstantinopolis konseri bitti, herifler gitti

Küstah U2'nun Konstantinopolis konseri bitti, herifler gitti
 

U2


İrlandadan çıkan bir rock gurubu kendisini dünyaya kabul ettiriyor. Metal ve elektronik müzik çılgınlığını her tarafa yayıyor ve kendi sanatını sergiliyor. Bu tabiki en doğal hakkı ve talebe göre arz çok başarılı.

Adamlar 360 derece dönerek dünyayı dolaşacaklar tabi. Sonuçta bizim ülkemizdeki insanlarda dahil olmak üzere herkes çok kazandırıyor. Organizatörlerde çok kazanıyor ve işin bu tarafıda ticaret. Zaten herifler uzun zamandır yoğunluklarından gelemiyorlar ve kendilerini en ağırından satıyorlar. Buraya kadar helal olsun demek, yiğidin hakkını yememek gerek.

Ancak krallar gibi karşılandığın, dünyanın en büyük sahnelerinin senin için kurulduğu, hayranlarının kuyruklara girdiği, trafiğin bile kitlendiği güzelim İstanbuluma küstahça Bizansın başkenti Konstantinopolis demene ırkım, dinim, görüşüm ve rengim ne olursa olsun müsade etmem. Kaldı ki ben bunu bugün duyuyorum ve çileden çıkıyorum.

Kazandığın parayı tahmin bile edemiyorum, başbakanıma ben aylardır ulaşmaya çalışırken sen gelir gelmez konuk ediliyor değerini arttırıyor, prim yapıyorsun. Fatih Sultan Mehmetin şehidleriyle, gazileriyle aldığı memleketimin en güzel yerinde ukalalık ediyorsun.

Defolun gidin demek için ben geç kaldım ama benden önce duyanlar bunu niçin yapmadı anlam veremiyorum. Adamlar geliyor, yiyor, içiyor, geziyor üstüne üstlük dünyanın kazancını yapıyor ve birde kuyruk acısını veya başkalarını kuyruk acısını bir daha sızlatıyor. Terbiyesizliğin bile ölçüsünü kaçırıyor ve benim ülkemin değerli yöneticileri ulan nedir bunun maliyeti deyip zararları karşılayıp herifleri sınırdışı etmiyor. Var mı böyle bir şey Allah aşkına.

Tamam biz yıllardır kardeş kanı döküyoruz, Avrupa Birlğine gireceğiz diye pekçok ahlaki değerimizden oluyoruz, çıkar ve koltuk kavgaları yüzünden birbirimizi asıyoruz kesiyoruz. Ama ne yaptıysak kendimize yapıyoruz. Fakat üzüldüğüm tek şey var sıkışınca yada en ufak bir felakette birlikte olan Türklere ne oldu. İstanbul bizim vatanımızın en güzel parçası. Vatanımızın her yeri namusumuz kadar kıymetli. Herifler dil uzatmış ve basit bir özürle olayı kapatacak var mı ya böyle birşey. Kabul ediyor musunuz?

 
Toplam blog
: 55
: 979
Kayıt tarihi
: 21.10.07
 
 

İnsana insan olduğu için değer veren dürüst ve saygılıyım.Güzelliği fiziki olarak düşünmeyen gönül g..