Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Küstüm yastıkları !!!!

Küstüm yastıkları !!!!
 

Önce herkese İYİ BAYRAMLAR diliyorum....!!! Şimdi bloğumu yazmaya başlayabilirim.

Daha önce '' Günümüz evlilikleri neden uzun süreli olmuyor '' başlıklı bir blog yazmıştım.. Ben muzipce bir neden daha buldum.. Yastıkdan.. Yastıkları ayırırsan sonuç uzun ömürlü olmuyor.

Eskiden buyana yeni evlenen çiftlere Mutluluklar dilenir, '' Allah bir yastıkda kocatsın '' denir . Ve birlikte de kocarlarmış.

Evliliklerin uzun sürmesinin sırrı bu olabilir.. Hepimiz biliriz sahip olmasak bile görmüşüzdür bir yerlerde bu yastıklardan gerçekten de eskiden bir yastık vardı ve bu yastıkta birlikte yatıyorlardı yada yatıyorlarmış.. Uzunca beyaz örtüsü kenarları işlemeli dantelli yastıklar. Acaba bir yastıkda yattıkları için mi temenni gerçekleşiyor du dersiniz.

Keramet yastıktamı acaba ?

Günümüzde de '' Allah bir yastıkda kocatsın '' deniyor fakat birlikte kocayan yok. Neden ? Çünkü; eski yastıklar yok artık.. Yastıklar şimdi ayrı ayrı.. Adına da küstüm yastığı demişler. daha güzel bir isim verilseydi ya

Eee baştan belli zaten küstüm demişler küsmüşler. Mutluluğu huzuru birleştiriciliği uzlaşmacılığı simgeleyen bir isim verselerdi belki sonuç farklı olabilirdi.. (aşk yastıkları ,sevgi yastıkları barış yastıkları gibi). Kanımca bunun gerçeklik payı var gibime geliyor.

Ee ne yapalım şimdi küstüm yastıklarımızı atıp o eski nostalji yastıklardan mı alsak acaba. Çözüm olabirmi sizce... Denemekten zarar gelmez.

Biz kaçırmışız da yeni evlenen yada evlenecek çiftlere birer nostalji yastığı edinmelerini tavsiye ederim.

Ne olur ne olmaz. Keramet belkide gerçekten yastıkdadır.

sevgiyle mutlulukla huzurla kalın...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..