Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Küstüm

Küstüm
 

Hiçbir edebi değeri olmayan, günün anlam ve önemini belirten tamamen duygusal olan yazımı tam bitirmek üzereyken, teknoloji özürlü olan biri olarak nereyi tıkladıysam artık, word penceresinin sağ alt köşesinde alengirli birşey çıktı.

Nota şeklindeydi ve fıldır fıldır gözleri vardı. İnsan desen insan değil, hayvan desen hayvan hiç değil...Hişştt pişştt dedim ama nafile, gitmeye gönlü yok. Rasgele tuşlara basıyorum onu yoketmek için, bir türlü gitmiyor. Ben de son bir hamleyle simgenin üzerini tıkladım, orada dört tane seçenek çıktı.

Birinciyi tıkladım birşey olmadı, ikinciyi tıkladım birşey olmadı, üçüncüyü tıkladım bişey olmadı, artık okumadan şuursuzca her seçeneği tıklıyordum dördüncüyü tıkladığımda birşey oldu...Olan şey; word sayfam kapandı...Yaptığım işin özü, “bu dosyayı saklamak istiyor musunuz” sorusuna “hayır” cevabını vermiştim.

Bunu sayfam kapandıktan sonra öğrendiğim için öğrenmem bir işe yaramadı...

Kibar kibar söylendim tabi ve Mert’den yardım istedim. O da söylene söylene geldi ve “anne ya nereye basıyosun anlamıyorumki” diyerek yeni bir word sayfası açtı. Sayfa açılır açılmaz benim fıldır fıldır bakan simgem yine karşıma çıktı. Basit bir hareketle Mert onu gizledi. “Ellerine sahip ol anam” diyerek misafirimiz olan arkadaşı Kutlu’nun yanına odasına geri döndü.

Bu arada olan benim yazıma oldu. Aynı konuyu tekrar yazmak istemedim, soğudum konudan. Hep o aptal simge yüzünden.

İçime oturdu yazı bütüm şevkim kaçtı. Kalktım yerimden evde birkaç tur attım sıcaktan nefes alınmıyor, iyice stres oldum. Televizyon açık ve haberler felaket tellalı gibi. Bugün yürüyüşümü de yapmadım küstüm yazıya.

:))))) Küstüüümmm küstümmmm...Padişahın kızıııı olsaann küstüümmmm...Küstüüümmm...

Bu şarkıyı çok severim. Yeğenim Ahmet askerdeyken birgün telefon açtı. Kurduğu ilk cümle, “teyzecim hemen televizyonu aç “küstüm” şarkısını dinle...Burada dinlediğimiz tek şarkı o" dedi ve telefonu kapattı.

Hemen telaşla televizyonu açtım nedir bu şarkı diye

Ve işte çıkan şarkı;

Küstüüümmm küstümmmm...Padişahııınnnn kızıııı olsaann küstüümmmm... Küstüüümmm...

Ben de Ahmet’ime küstüm, bana bu şarkıyı cebren ve hile ile sevdirdiği için...

:) Biliyorum yazının sonu yine uymadı. Öyle işte...

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..