Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Küstüm

Küstüm
 

Aç köpekler gibi...


Yaktı geçti tüm vatanı bir kriz,

Teğet geçen kısmına bile küstüm,

Kan ağlayan yekün hep yine biziz,

İş bitiren bakan oğluna küstüm.


Devleti devlet yapan bil ki halktır,

Vekil bakan mülke halka uşaktır,

Seçme seçilme denen sade haktır,

Hakkı vereni saymayana küstüm.


Ben öderim parasını aşının,

Vergim teminatı o dik başının,

Verecekken hakkını maaşının,

Zammını düşünen vekile küstüm.


Usulüne uydurdunuz bütçeyi,

Çatıp onca luzumsuz ihaleyi,

Dağıttınız haybeye vergileri,

İş bileni aç bıraktınız küstüm.



Köşe başlarını vekiller tutmuş,

Bakanlar kuruluysa hepten coşmuş,

Tüccar dehası çocuklar doğurmuş,

Bakan eşlerine ben yekten küstüm,


Tevfik katlanamaz artık bu hale,

Dönüşmüşken iş yapmak bir hayale,

Dayın yoksa tüm çabalar nafile,

Ayılara dert anlatmaktan küstüm.


Tevfik Münzevi 07/05/2009

 
Toplam blog
: 58
: 795
Kayıt tarihi
: 14.01.08
 
 

1978'de dünyaya gelmişim şirin bir anne babanın ilk erkek evladı olarak. Istanbul'a göçmüşüz sonra k..