Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Kuştüyü fırtına

Kuştüyü fırtına
 

"ölmeye yer bulamazsın, akşama kadar"*adil serkan satı


Bir şeyler eksik olsun isterdim hep

Eksik kalsın hayatımda bir yanım
Yaş otuzbeşe tek kala
Halâ oturtmaya çalıştığım o yanım
Herşeyim tamdı
Kolum bacağım, gözüm kulağım
Anam babam boşolmadılardı
Kardeş desen hem abisi, hem ablası
Hiç birinde vukuat yoktu sülalenin
Karnem hep pekiyidi
Kısır da değildim üstelik
En son mihruşu kovdum evden
Ablamın minnoşu
Annanesi götürürlerken evine, gelip öptü teyzesini
Öptüğü yerde miydi, öpünce mi çoğaldı o eksiğim bilemediğim..

Bir şeyler..
Görünen, elle dokunduğunda acıtan
Bir eksik olsun istedim hep
Canımın yandığı nereyse oraya koyacağım..
İçimdeki eksikliğini giderir sandığım..
Yangınımın adresini bulmaya çalıştığım..
 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..