Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
Magazin
 

Kuşum Aydın, bombayı patlattı!

Kuşum Aydın, bombayı patlattı!
 

Çok Yakışmış


Hani hepimizin tanıdığı,  ‘’Kuşum Aydın’’ lakabının üstüne yapıştığı şarkıcıdan bahsediyorum. Zarif tavırları, bol esprilerle süslü sözleri hepimizin dikkatini çekti. Bu renkli kişiliği hepimiz benimsedik. Benimsedik de hep başka şeyler yakıştırdık durudk Aydın’a. Aydın dayanamadı ve açıkladı: Aydın meğer evliymiş! Yeni single ile ses getirecek olan Aydın açıkladı; ‘’Ben 2008 yılında evlendim!’’Asıl adı  Muharrem Aydın Uğurlular veya sıkça anılan lakabıyla Kuşum Aydın ( 1 Temmuz 1966-) Türk şarkıcı, söz yazarı ve sunucudur. 1998 yılında çıkardığı Mutlu Yıllar Kuşum adlı albümünün ardından aldığı Kuşum Aydın lakabının yanı sıra, Papyon Aydın ve Şeker Aydın olarak da bilinmektedir. Müzik yaşamına stüdyolarda vokallik yaparak atılan Aydın Uğurlular, kariyerini kulüp sahnelerinde devam ettirdi. Sunduğu sabah ve öğle kuşağı televizyon programlarıyla popülerliğini artıran şarkıcı, bu sırada çıkardığı albümlerle de ses getiren çalışmalara imza attı.

Geçen gün bombayı patlattı ve Pelin Çini ve Sacit Aslan’ın sunduğu ‘’Aramızda Kalsın’’ programına katılan Kuşum Aydın, 2008 yılından beri Tülay Çakır isimli saç stilisti bir kadınla evli olduğunu açıkladı. Aydın. Aramızda Kalsın programında 2008 yılından beri Tülay Çakır isimli saç stilisti bir kadınla evli olduğunu açıkladı.  TV8'deki canlı yayına çıkıp arka arkaya bombaları patlattı. Hollanda'da bir erkekle evlendiği iddiaları ateş püskürüp, bir kadınla evli olduğunu söyleyip, "Ben bir kadını hamile bıraktım" dedi.Sacit Aslan'ın, 'Zeki Müren de feminen bir insandı, ama bu ülkenin önemli iki kadını ondan çocuk aldırdı' sözleri üzerine araya giren Aydın, "Benim de bir sevgilim benden hamile kaldı. Ailem de biliyordu. Kız arkadaşım hamile kaldı benden ben bunu doğurmak istiyorum dedi. Ödüm içine kaçtı. Bana diyor ki benimle gel. Benden hamile kaldı gitti. Belki de benim evladım var göstermiyor. Benim hayatım beni ilgilendirir." dedi. İkiliye dair fotoğrafların yayınlandığı programda Hollanda'da eşcinsel evlilik yaptığı yönündeki iddialara ateş püsküren Aydın "İmza atmışım evlenememişim. Daha neyi ispat edeyim" dedi. Aydın, "Ben Türkiye'deyim o Almanya'da aramızda müthiş bir sevgi yok.O hiç istemedi böyle bir olayın duyulmasını. Ben kameraların önünde olmak istemiyorum. O dönem babam çok hastaydı. Tam o döneme denk geldi. Reklam olur dediler. O yüzden açıklamadım" dedi.

Ünlü şarkıcı ancak eşi ile aralarında büyük bir sevgi olmadığını söylemesi ‘’boşanacak mı?’’ sorularını da gündeme getirdi. ‘’aramızdaki mesafe ilişkimizi zedelemez inşallah!’’ demekten de kaçınmadı. Sanatçının eşi Tülay Çakır da Almanya’dan canlı yayına telefonla bağlanarak bu evliliği doğruladı. Aydın’la birbirlerine çok âşık olarak evlendiğini, sanatçıyı hem iyi bir arkadaş, hem de bir kardeş gibi sevdiğini söyledi(?). ‘’Uzun süreli bir arkadaşlıktan sonra yan yana uyuduk ve sonunda da evlendik!’’ diye açıklama yapan Aydın, neden ise bu evliliği single çıkartma dönemine getirince herkes ‘’reklam mı?’’ diye düşünmekten kendini alamadı. ‘’Evlendiğim dönem önce anneannemi, sonra babamı kaybedince konuyu açıklamadık.’’ Diyerek evliliğini saklamasının nedenini izah etti. ‘’isteyen bir uçak biletine bakar, gitsin, araştırsın’’ diyerek de medyaya kılıç çekti. Ama eşin ile arasının iyi olmadığını da söylemeden edemedim.

Yeni single çalışması ile dikkatleri daha çok üzerine çekmek istediği için mi bu açıklamayı yaptı Aydın? Ama yeni single çalışması müzik listelerini altüst eden ve müzik severlerin beğenisini kazanan Aydın "HAHAHAYT" adını verdiği single çalışmasının fotoğrafları için siyahi olarak objektiflere poz verdi.Yaklaşık 3 saat süren özel makyaj çalışması ile tam bir RNB yıldızını andıran Aydın'ın siyahi fotoğrafları "Hahahayt " adını verdiği yeni single çalışmasında kullanacak. Aydın, müzik dolu bir yaşamın simgesi olarak objektiflere siyahi olarak poz verirken bu kareleri ile ‘’yeni bir sinema karakterinin öncüsü mü?’’ sorularını akla getirdi

Kamuoyunda "Kuşum" Aydın olarak tanınan sanatçı son albümü için zenci kılığına girince magazin medyasının alay konusu oldu(!?). Kuşum Aydın çektirdiği albüm fotoğrafları ile magazin medyasının gündemine oturdu. Hürriyet yazarı Onur Baştürk, inceden inceye dalgasını geçip, "Dustin Hoffman’ın meşhur Tootsie filmindeki teyze versiyonunu, iri gözlükleri/peruğu ve mimikleriyle sayesinde fena halde andıran Aydın, siyahi olmayı tercih etmekle sadece dikkat mi çekmek istedi acaba? Belli değil..." diye yazdı.

Bu yazı da Kuşum Aydın'ı çıldırtmaya yetti. TV8'de canlı yayına çıkan Aydın canlı yayında ağzına geleni söyledi. Hürriyet yazarına "mastürbasyon yapıyor" diyen Aydın, Onur Baştürk’e şöyle seslendi;

“Bak canım ben iki üniversite bitirdim ve Milano’da master yaptım. Sen sadece gördüğünü yazmışsın sen önce gel beni tanı. Ben zamanında televizyonda program yaparken ilk 100 de 4’üncü olmuş bir insanım. Git bunları araştır. Benim işim eğlendirmek. Beğenmiyorsan izleme. Siyahî olmak istedim evet, her hangi bir dizi veya sinema yıldızı olmak istesem de kime ne. Bu ne kıskançlıktır bu nasıl bir öfkedir yahu. Onur Baştürk’ü gerçekten muhatap kabul etmiyorum. Kendisine bir dizi veya albüm teklifi gelse ilk günden kabul etmezse benim adım Kuşum Aydın değil. Bana bunları söylemeden önce bir duracaksın. Daha düzgün bir yazı yazsan eline mi yapışırdı. Bu nasıl bir öfke bu nasıl bir mastürbasyondur. Sende ki karizma sönük olabilir ama bu kadar kötü bir ruh olmayın. ”

Cumartesi günü akşamları sahne alacağını, hanımlara ayrıca bir müjde verdi. Hanımlar için özel bir gösteri merkezinde bedava konser vereceği bilgisini de paylaştı. ‘’bu günlere gelmemde hanımların desteği var. Ben de onlara bir hediye vermek istedim’’ diyerek hayranlarını sevindirdi. Adam evlenir evlenmez yurdum insanı bize ne! Ayrıca albüm kapağı çok dikkat çekici! Ben çok beğendim. İyi bir buluş ve Aydın’a da zenci olmayı da pek yakıştırdım. Kim yakıştırır? Kim yakıştırmaz? Bunun son sözünü ancak sanatçı kendisi söyleyebilir!

Hayatta son sözü kendiniz söylemeniz dileği ile…
 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..