Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kusursuz sevgi kaynağım!

Nasıl yazayım?

Ellerim kalem tutmuyor kaç günlerdir… Gözlerim uykuya, beynim dinlenmeye, kalbim sakinliğe hasret.

Kusursuz seven tek varlığım…

Yeryüzüne tanrı’nın hediyesi ANNEM!

Anlamsızlaşıyor yazdığım yazılar, kurduğum cümleler, baktığım resimler… Senin yok olacağın endişesi ile çırpınıyor bu yürek…Her yan karanlık, her yan çukur. Ayağımın biri çukurda... Ne olur yardım et! İyileş...

Delice denizler gibiyim, senden ayrıldığım her an! Dalgalarım vuruyor gözyaşlarımın sahillerine…

Bir anımız takılıyor aklıma, kovsam da gitmiyor!

Kar beyaz ördüğün kazağım; sadece boynu kaldı, varmıyor elim, en son bıraktığın yerde seni bekliyor…

İsyanım her yana... Daha ölmedim ama girdim cehenneme, yanıyorum... Tanrım!!! "MELEĞİMİ İYİLEŞTİR"

Gecenin karanlığı gözlerinde nur oluyor, şefkatinden... Gözlerinin feri düşüyor gece yüzüme...

Ya ben!

Eriyorum…Çaresiz!

Not:Bir süre aranızda olamayacağım... Olurda bir gün "nerdesin?" derseniz, ben; Annem için çırpınıyorumdur. (Annemin ciğerlerindeki rahatsızlık nedeniyle, şimdilik "kısa ara" yazısıdır.)

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..