Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
 

Kusursuzca Sevdim

Kusursuzca Sevdim
 

Yorgun Kalemim


 

Çaresizce sarıldım kalemime,
Derdimi anlatamadım kimselere,
Haksızlığa akıttım gözyaşlarımı,
Konuştuklarım kırmadı kimseyi…

Bilemedim kötülüklerin olacağını,
Bilemedim acıların beni bulacağını,
Bilemedim duyguların derin yaşanacağını,
Ve bilemedim bir gün her şeyin biteceğini…

Sevdim kusursuzca,
Ağladım yanımda kimse olmadan,
Özlemlerimi kimseler bilmezken,
Sevdim.. Belki de sevilmedim…

Gittin.. Dost bildim...
Gittin.. İçimi çok acıtarak,
Gittin.. Duygularımla baş edemedim,
Gittin.. Ben gitmeni istemedim…

Şimdi sen düşün dostum halimi,
Düşünde gör ne kadar sevildiğini
Anla seni seven bir can var bu dünyada
Her şeyden önce dosta değer veren bir ben var
Arkanı dönüp gitmek bu kadar kolay olamamalı,
Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı var dostum...

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..