Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Kusuruma bakma Oğuz Berkay Fidan, ben yine Melis Kar‘ı seçerdim: ”O Ses Türkiye” final– 19

Kusuruma bakma Oğuz Berkay Fidan, ben yine Melis Kar‘ı seçerdim: ”O Ses Türkiye” final– 19
 

Evet o çok farklı ve lezzetli bir ses… Yumuşacık ve insanı sarıveren bir çocuksuluğu ve naifliği var… Elbetteki kendisi de çok yenekli ve bugüne kadar da inanılmaz yol kat etti… Ama Allah sizi inandırsın, yarı finalde karşısına çıkan Melis Kar ile karşılaştırdığımda, final için yine Oğuz Berkay Fidan ‘ ı seçmezdim ne yazık ki…

İtiraf etmek zorundayım, aklım fikrim hala Melis Kar ‘ ın o nefis ötesi yarı final performansında kalmış… Bu yazı bir Oğuz Berkay Fidan yazısı olacaktı ve öyle olması okunabilirliği açısından da taktik olarak en doğru yoldu… Ama her defasında Melis Kar Oğuz ‘ dan rol çalarak, yazının özünü ve sözünü alıp gidiyor ve bir daha geri getirmiyor…

Çocuk çok yakışıklı ve kolay kolay kimsede göremeyeceğiniz bir ses rengine sahip… Ama Oğuz ‘ un sesi bana çok fazla evcil ve daha olmamış, yani dalında duran ham bir tat veriyor… Kendimi ne kadar zorlasam da, Melis ‘ ten aldığım tadı hala Oğuz ‘ dan alamıyorum…

Oğuz Berkay Fidan ‘ ın finalde söylediği ” Sevdanın Son Vuruşu ” , ” Aşk ı Kıyamet ” ve ” Kalamam Ben Arkadaş ” şarkıları ve Murat Boz ile düet yaptığı ” Özledim ” şarkısı, performans olarak son derece temiz okumalar, ona hiç bir itirazım yok… Yani bal gibi okumuş hepsini o genç adam…

Ama müthiş bir profesyonellikte hazır pişmiş bir sese sahip olan vahşi Melis Kar ile karşılaştırdığımda, karşısında süt dökmüş kediye dönüveriyor Oğuz Berkay Fidan ‘ ın sesi… Ve biraz da ” mıy mıy ” geliyor kulağıma, inanın elimde değil bu itirafı yapmamak…

Eşim ve bir çok arkadaşım 16 yaşındaki genç bir insandan, bundan daha vahşi ve hazır bir sesin çıkamayacağını söylüyorlar ve Oğuz ‘ a hak vermemi istiyorlar… Fakat, eğer ben ” O Ses ” i arıyor ve kulaklarımın o doygun ve hazır sesle bayram etmesini istiyorsam, malesef ” O Ses ”, Oğuz Berkay Fidan ‘ ın sesi değil şu an için…

Bana karşı durup herkes, yani eşim, arkadaşlarım ve bütün halk ” Oğuz Berkay Fidan ” dese de, ben hala ”’ Melis Kar ” diyorum ve başka bir şey demiyorum… İşte o kadar dostlarım…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/kusuruma-bakma-oguz-berkay-fidan-ben-yine-melis-kar-i-secerdim-o-ses-turkiye-final-19022012-video-linkleri-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..