Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kutlama

Kutlama
 

DOĞUM GÜNÜM


Sevgili arkadaşlar,

Bu gün benim doğum günüm;) küçüklüğümüzde "bir yaş daha büyüdün, neler hissediyorsun" sorusunu sıkça duyarız. Her yeni yaş ile birlikte hissedilenlerde değişime uğrar (en azından bende durum bu) Ne var ki! bazı duygu ve düşünceler özel günlere has olarak her özel günde hissedilir. Benim için, dini ve resmi bayramlarda, her yeni yılda, her aile toplantısında, sevdiğim insanlarla birlikte vakit geçirdiğimde ve yeni yaşımda güzel duygular içinde olurum. İçinde bulunduğum durumda kendimi iyi hissedebileceğim biçimde vakit geçirmek isterim yada bunu sağlayacak ne varsa, olanaklar ölçüsünde gerçekleştirmeye çalışırım. Mesela, yalnız da olsam pastamı alırım.

Sevgili arkadaşım Gül çok hoş bir servis tabağı getirmişti bana. Bu gün annem çiçekler aldı, ben de ona balkonda yetiştirmesi için balkon bostanı aldım;) fotoğraflarını çektim bakalım bostan iyi ürün verecek mi? o zaman tekrar fotoğraf çekerim.

Sevgili yeğenlerim ve arkadaşlarımla telefon görüşmeleri devam ediyor! İnternetten mesajlarını alıyorum, gönülden teşekkürler.

Sevgili Fatma öğretmenin doğum günü kutluyorum, benim özel arkadaşlarım;)

Kendime ve herkese , güzellikler-sağlık-mutluluk-huzur-umut dolu günler diliyorum sevgiler size...

L.G.E

 
Toplam blog
: 67
: 1508
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

Hazır Giyim alanında meslek dersi öğretmeniyim. Ankara Kız Teknik Yüksek Öğretmen okulu Giyim böl..