Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kutlamıyorum

Kutlamıyorum
 

SEVGİYİ TOK İSTİYORUM


SEVGİLİM;

14 ŞUBAT TARİHİNDE SENİ HİÇ AMA HİÇ SEVMEYECEĞİM!!!!!

Yılın tüm günleri özel günler için parsellenmiş, yalnızca geceler ve çok az sayıda gün boş kalmış. Müdahale edilmezse sanırım boş gün kalmayacak. Üstelik gecelerimizde işgal edilecek. Boş kalanları da ben kullanmak istiyorum. Avazım çıktığınca nara atarak... Duymayan kalmasın.Gasp etmeyin günlerimiiiiiiiiiiii...

İlk önce yılbaşını kutladık. Sarhoş olana dek içtik, Tüm dertlerimizi unutmak istedik belki de. Ormandan kesilen çam ve ladin ağaçlarını ışıklarla süsleyip sabaha kadar loş ışıklar altında eş-dost eğlendik. Eğlencemiz sabahın ilk ışıklarına kadar sürdü. Aydınlığa inat biz karanlığı seçip güzel bir uykuya daldık. O an geçmişi unuttuk geleceği hiç hiç mi hiç düşünmedik. Uyandığımızda yeniden akşam olduğunu fark ettik. Büyük umutlarla aldığımız yılbaşı biletlerine büyük bir heyecanla baktık. Yine umutsuzluğu düşüp, hayallerimizi gelecek yıllar için kurmaya başladık.

Ocak ayında öldürülen Uğur Mumcu, Hırant Dink için yapılan anma toplantıları bizi hiç mi hiç ilgilendirmedi. 1-14 Şubat tarihlerinde yazılı ve görsel basında sevgililer günün nasıl kutlanacağı, ya da sevgilinize nasıl bir hediye alacağınız, hatta nerede tatil yapacağınıza ilişkin reklamlar diz boyu. Alışveriş merkezleri tüm reklamlarını sevgililer günü ne odaklamış. Adeta gözünüzün içine içine sokuluyor. Sevgililer gününün mutlaka kutlanması gerektiği dayatılıyor. Düşünsenize sizi siz yapan değerler, başkalarınca ipotek altına alınmaya çalışılıyor.

Hiç mi hiç SEVGİDEN söz öden yok. Salt sevgililer günü kutlaması dayatması var. Pekiyi sevgilime sevgimi ben birilerinin dayatması ile mi göstereceğim. Ya da dayatma ile mi seveceğim.Hediyemi dayatma ile mi alacağım. Sevgilimin elini dayatma ile mi tutacağım. Dayatma ile mi öpeceğim. 365 günün bir gününü mü sevgilime ayıracağım?. Bu dayatmalara isyan ediyorum. KUT-LA-MI-YO-RUUUUUUUUUUUUM!

1 Şubat'ta Abdi İpekçi katledilmişti, anımsamadık. İçeriğinin ne olduğunu bilmediğimiz, bize dayatılan günleri kutlamak için hiçbir özveriden kaçınmadık. Alacağımız hediye bile bize empoze edilmiştir.

Tarih 2 Şubat; "Dünya Öpüşme Günü" ymüş. Sokaklarda, barlarda, kafelerde öpüşerek gününüzü kutladınız. Birden etrafınızda reklamlardan sevgililer gününün yaklaştığını öğrendiniz. 14 Şubat "Sevgililer Gününü" kutlamaya geldi. O gün sevgilinize önceden misyonu belli olan bir çiçek alıp hediye edeceksinizdir. Tüm sokaklar çiçek satanlarla dolacaktır. Rengarenk bu çiçeklerden ayrılık için olanları farklı, sevginizin gücünü belirtmek için olanları farklı, hüzün için olanları farklı renklerde aldığınız çiçeği özenle süsleyip sevgilinize vereceksiniz. Oysa yüklenilen misyondan çiçeklerin hiç mi hiç haberi yoktur. Bu çiçeklerin bazıları sokaklarda sevgilinizle dolaşırken sevgilinizin elinde solacak, bazıları evlerde konulan vazolarda boyun bükecek ve çöpe atılacaktır. Tıpkı yılbaşı kutlaması için kestiğimiz körpe çam fidanını ertesi gün çöpe attığımız gibi. O gün için her şeyi unutup, yine tozpembe bir alemde yaşayacaksınız. Sevgilinizle birlikte ayaklarınız yerden kesilip gökyüzünde uçacaksınız. Kordon boyunca el ele yürüyüp belleğinizdeki en güzel sözcükleri söyleyeceksiniz sevgilinize. Ya da evde baş başa kırmızı şarap açıp mum ışığında yemek yiyeceksiniz. Yılda bir kez kutlanacak sevgililer için ne varsa yapılması gereken yapılacak, ya da sözlenmesi gereken tüm aşk sözcükleri söylenecektir. Geçmiş unutularak. Hiç utanılmadan, sıkınılmadan, hem de arsızca, yüzsüzce.

BEN SEVGİLİLER GÜNÜNÜ KUTLAMIYORUM!...

ÇÜNKÜ;

Ülkemin yetiştirme yurtlarında devletin koruması altın olan ve kendilerinden sadece SEVGİ isteyen çocukları dövenler, eziyet edenler sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Küçücük çocuklara, hatta 17 aylık bebeklere tecavüz edenler de sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Sokak ortasında savunmasız bir kadını tekme tokat öldüresiye döven ve bu olaya seyirci kalanlar da sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Ailesinin istediği değil de kendi sevdiği gençle evlenen kızı, töre gerekçesiyle katleden abisi sevgililer gününü kutladığı için ben kutlamıyorum.

Irak'ta masum insanları acımazca öldürenler sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Somali’de, Etiyopya’da insanlar açlıktan ölürken, Haiti’de insanlar ölmemek için çamurdan kurabiye yiyorsa; kaynakları silah yapımında kullananlar, sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Düğünlerde, maç sonlarında sevinçlerini silah atarak kutlayıp ölümlere neden olanlar, kutladıkları için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Ülkemin aydınlarını, yazarlarını, düşünürlerini, gençlerini katledenler, aydınları yakanlar, işkence edenler de sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Aile içi şiddeti uygulayan, kadını ikinci sınıf vatandaş görenlerin de kutladığı sevgililer gününü ben kutlamıyorum.

Trafik kurallarını ihlal ederek insanların sakat kalmasına, ölümüne neden olanlar, kutladığı için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Doğal güzelliklerimizi para kazanma hırsı adına tahrip edenler, yakanlar, talan edenler sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Çevreyi kirleterek insan sağlığına zarar verenler; Çernobil faciası ile binlerce insanın ölümüne ya da kanser olmasına neden olanlar(KAZIM KOYUNCU’YU SELAMLIYORUM) sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Sokak hayvanlarını acımasızca öldürenler sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Ürettikleri gıda maddelerine salt para kazanma hırsı adına sağlığa zararlı katkılar koyanlar kutladığı için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Televizyonlarda haftalık sevgili değiştirip, sevgi sözcüğünün içeriğini boşaltan sözde ünlüler kutladığı için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Kadınlarımızın hala mal gibi alınıp satıldığı, başlık parası ilkelliğinin uygulandığı , bunu uygulayanlar sevgililer gününü kutladıkları için ben kutlamıyorum.

Hala tren kazasında insanların ölmesine duyarsız kalanlar, ya da kaçak havai fişek üreterek onlarca insanın ölümüne neden olanların da kutladıkları sevgililer gününü ben kutlamıyorum.

Soba-şofben zehirlenmesinden, çığ düşmesinden ölümlerin hala devam ediyor olmasından ötürü sevgililer gününü kutlamıyorum

Organ bağışı yapmanın günah olduğunu söyleyerek, organ bağışı yapılmasını engel olanlar kutladıkları için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

Yoksulluğun işşizliğin diz boyu olduğu ülkemizde gündemi türbanla meşgul edenler, ülkeyi karanlığa sürükleyenler, kadınlarımızı kara çarşafla eve kapatmaya çalışanlar kutladıkları için ben kutlamıyorum sevgililer gününü.

KÜÇÜCÜK ÇOCUKLARI KAÇAK VE GÜVENCESİZ ÇALIŞTIRANLAR, KUTLADIKLARI İÇİN BEN KUTLAMIYORUM SEVGİLİLER GÜNÜNÜ.

Açlık sınırının altında yaşamayı halkımıza layık görenlerin kutladığı sevgililer gününü ben kutlamıyorum.

Uyuşturucu ve kadın ticareti yapanların kutladıkları sevgililer gününü ben kutlamıyorum.

Katillerin, cellatların, hırsızların, ırz düşmanlarının bile kutladığı sevgililer gününü kutlamıyorum.

ZALİMLERİN BİLE KUTLADIĞI SEVGİLİLER GÜNÜNÜ; ZALİMLERE İNAT KUTLAMIYORUM.

Para kazanma, sömürülerini katmerleştirme pahasına insani değerlerin ayaklar altına alınmasına isyan ediyorum. Hem de avazım çıktığı kadar çığlık atıyorum.

Söylemden öteye gitmeyen içi boşaltılmış günleriniz sizin olsun. Sizin olsun anneler gününüz, sizin olsun babalar gününüz, sizin olsun öğretmenler gününüz. Sizin olsun sevgililer gününüz. Ben SEVGİ istiyorum sevgi. İnsanlığımı istiyorum.

Çocukluğumu çaldılar, gençliğimi çaldılar. Şimdi bana özgü olan duygularımı küresel sermayenin pazarlamasına, sevgimi çalmalarına, ticari araç olarak kullanmalarına asla izin vermeyeceğim. Tüketim çılgınlığına araç olmayacağım.

Sevgilim 14 Şubatta seni hiç sevmeyeceğim.

Lütfen beni anla. Birtanem. Seni 364 gün hep seveceğim.

TÜM HARFLERİN ÜZERİNE BASA BASA VE HER HARFİN HAKKINI VEREREK HAYKIRIYORUM!!!!!!!!!!

Ben sevgiyi özgür istiyorum

Ben sevgiyi tok istiyorum..

Ben sevgiyi korkusuz istiyorum.

Ben sevgiyi savaşsız istiyorum.

Ben sevgiyi ayrımsız istiyorum.

Ben sevgiyi sevinçli, coşkulu, heyecanlı istiyorum.

Ben sevgiyi yalın, çıkarsız istiyorum.

Ben sevgiyi yaşamak istiyorum kendimce.

Ben sevgiyi görmek istiyorum.

Ben sevgiyi Yunus gibi, Mevlana gibi, Hacı Bektaş Veli gibi, Nazım gibi, Pir Sultan Abdal gibi istiyorum.

Ben sevgiyi bir annenin çocuğuna verdiği gibi istiyorum. Dayatmasız, Çıkarsız, yürekten.

BEN SEVGİYİ İNSANLIK İÇİN İSTİYORUM...BEN SEVGİYİ HERGÜN İSTİYORUM. HERKES İÇİN İSTİYORUM. HAKETTİĞİME İNANDIĞIM İÇİN İSTİYORUM.

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..