Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kutlanacak bir gün

Kutlanacak bir gün
 

23 Temmuz Pazartesi… Benim için kutlanacak bir gün…

Pazar akşamı seçim haberlerini izleyeceğiz diye geç saatlere kadar uykusuz kalsam da sabah heyecanla uyanıp kalkacağım. Bir düğüne gider gibi hazırlanıp süsleneceğim. Çünkü 23 Temmuz’u kutlamam lazım.

Mütevazı bir yerde 3 kişilik bir masa ayırttım. Eşim, oğlum ve ben, farklı bir mekânda yemek yiyeceğiz bu akşam. Öyle lüks bir restoran değil. Dedim ya, mütevazı bir yer.

Kutlama, yapılan masraf arttıkça, değer kazanır sanıyor bazıları ama, bence öyle değil. O değer sahip olduğunuz sevginin ve saygının içindedir.

Gökyüzünü aydınlatacak havai fişeklerle süslesem bu gecemi, daha mı anlamlı olurdu? Hiç sanmıyorum.

Gerçi o kadar param olsa yine böyle mi düşünürdüm, ondan da pek emin değilim. Çünkü çevremde paraya bulaşan herkesi değişmiş görüyorum.

Neyse dediğim gibi 23 Temmuz kutlanmaya değer bir gün benim için…

Sakın filan parti kazandı, filan parti kaybetti diye seçim ertesi böyle bir kutlama yaptığımı zannetmeyin.

23 Temmuz. Benim evlilik yıldönümüm. 12 yılı geride bırakırken bu en güzel günümü kutlamak hakkım değil mi?

 
Toplam blog
: 859
: 979
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu, ekonomik..