Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '13

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Kutlu olsun

Öğretmen, eğiten, öğreten, okutan, okuduğunu anladıktan sonra da anlam çıkarabilmenin yollarını gösteren,  doğru bildiği her  bilgiyi  eksiksiz  paylaşabilen, bilmediğini öğrenebilme  gayretinden hiç vazgeçmeyen  dini, dili, ırkı ve rengi ne olursa olsun tüm öğrencilerine yüreğinde yer açabilen yüce gönüllü insandır.  İcra ettiği mesleğin ayrıcalık, öncelik ve de kutsallığını özümsemiş, çağdaş, demokrat, en önemlisi de adil  kişidir,  ne mutlu bana ki; dilim döndüğünce yapabildiğim bu tanımlama çerçevesine sığamayacak kadar değerli öğretmenlerim oldu hayatımda, sonraları çocuklarımın hayatına giren öğretmenleri tanıdım çok sevdim hepsini, saygı duydum hem kişiliklerine hem kutsal mesleklerine, şimdi ise yeni okulum  Milliyet  blog ailesinde   yüzünü görmesem dahi "ÖĞRETİCİ" oldukları bilgisine dayanarak yaşı büyük ya da küçük farketmez tüm öğretmenlerin ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ KUTLUYOR Başta ilk öğretmenimiz  MUSTAFA KEMAL ATATÜRK  olmak üzere her birini saygıyla selamlıyorum.

 

Editörlerin dikkatine!.. Resim seçemiyorum, mesaj bölümünü kullanamıyorum.

 http://m1311.hizliresim.com/1h/n/ur273.jpg 

  Not: Resim . Şeref Akdik   internetten alınmıştır.  Cemile Torun 20.11.2013 

internetten alınmıştır   internetten alınmıştır AyrıcaAyr

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..