Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '11

 
Kategori
Bayramlar
 

Kutsal sessizlik

Kutsal sessizlik
 

ŞEKER BAYRAMI


9 günlük bayram haftası başladı. Varoşlardakiler köylerine gitti. Bizim semtlerdekiler ise ya yazlıkta ya Türkiye içinde tatilde veya yurt dışında. Aslında bizim semttekiler için 1 günlük tatiller bile halkın 9 günlük tatiline eşdeğerde. Mübarekler yolunu bulup 1 günlük tatili yurt dışı yurt içi tura dönüştürüveriyorlar. 

Aslında 9 günlük tatilleri çok özlemişim. Çünkü evdeyim. İstanbul'u böyle yaşamak inanılmaz bir huzur veriyor çok mutluyum. 

Kutsal sessizlik benim 12sene önce bu gerçeğe taktığım isim. Bundan daha iyi anlatılamaz diye düşünüyorum çok gerilerde kalmış sessiz İstanbul’u tekrar yaşıyor olmak. Herkesin şeker bayramını kutlarım 

 
Toplam blog
: 27
: 1140
Kayıt tarihi
: 03.07.10
 
 

Öğretim Görevlisi(Dr). Gemi Mak işl . Mühendisiyim. 15 senedir Gözetim şirketinde görev yapıyorum..