Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kutucular İş Merkezinin Altındaki Otopark Sorunu

Kutucular İş Merkezinin Altındaki Otopark Sorunu
 

Salih Arıkan


Kutucular İş Merkezinin Altındaki Otopark Sorunu.Kutucular iş merkezinin altı otopark olarak kullanılıyor. Otoparkın çıkışı yaya kaldırımı. Arabalar girerken çıkarken yaya kaldırımından geçiyor. Bazen de geri geri giderek tehlike arz ediyor.

Bir keresinde ben geçerken araba geri geri geliyordu. Oradakiler bağırmasalar kaldırımda arabanın altında kalabilirdim. Otopark kalabalık olduğunda girişine yani kaldırıma araba park ediyorlar. Defalarca rica ettim ama işgaller devam etti. Sonraları benimle dalga geçmeye kamyon geliyor demeye başladılar.

Bir gün otoparkın girişini  yine kapatmışlardı. Ben de kızdım bağırdım. Sonra arabayı çektiler. Sorun şu siz polise şikâyet ediyorsunuz ama polis gelmeden arabayı çekiyorlar. Bende girişi işgal ettim. Giriş o kadar dar ki ikinci bir kişinin geçmesi zor. Arabalar dışarı çıkamıyor. tabiî ki dışarıdaki arabalarda içeri giremiyor. İki saate kadar işgalim sürdü. Sonra polis geldi beni karakola götürdüler. Ve trafiği tehlikeye sokmaktan doksan iki lira ceza kesildi. Basında yer alınca cezayı emniyet  müdürü ödedi.

Ama otoparkın girişi zaman zaman işgal ediliyor. Ben geldiğimde arabayı çekiyorlar. Bazen de homurdanıyorlar. Çünkü kaldırımı işgal etmelerini önlüyorum. Öncelikle o kaldırımdan geri geri çıkan araçlar beni ezerse sorumlusu ruhsatı veren konak belediyesi ve konak ilçe emniyet müdürlüğüdür. Yaya kaldırımının otopark olarak kullanılması kameralar tarafından da tespit ediliyor ama kameralarda onların elinde bu hukuksuzluğa kim dur diyecek.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/gorme-engelliyi-yaya-kaldiriminda-araca-tepki-gosterince-darp-ettiler-40097129

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..