Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '11

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kuvars ile gelen sağlık ve rahatlık…

Kuvars ile gelen sağlık ve rahatlık…
 

Şu sıralar keyif veren, tasarım harikası ve kullanım kolaylığına sahip şeylere fazlasıyla meraklıyım… Sanırım sevgili oğlumuz Rüzgarımız doğduğundan beri, ailecek gerine gerine ve boş boş oturmaya, ya da stresten uzak bir şekilde evimizin keyfini sürmeye oldukça uzağız… 

Bedenim ve ruhum acil düğmesine basılmış gibi, aynı anda huzuru ve umursamazlığı mumla arıyor… Yani psikolojim ve felsefi bakış açım, beni karmaşa içindeki hayatımdan kaçmaya programlıyor attığım tüm adımlarımda… O yüzden fazlasıyla düşkünüm bizi rahat ettirecek şeylere şu günlerde… 

Dört göz yada dört kulak kesildim çevremdeki her harekete ve fısıltıya… Takıldım mı kurtaramıyorum kendimi cennetlik düşler görmekten… Öylesi anlarımdan birinde, kuvars yüzeylerle ilgili gelişmeler dikkatimi çekti… Şimdi nerden çıktı bu kuvars diyeceksiniz, biliyorum… Kısaca özetleyeyim efendim… 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Malum, evimiz kendimizin ve eskilerden beri fazlasıyla ehli keyf olmakla biliniriz övünmek gibi olmasın… ( Şu sıralar hayalini kurmak bile mümkün olmasa da… ) Hem mutfak yüzeylerimiz için, hemde yaptırmayı düşündüğümüz cam oda usulü fransız tarzı diyebilinen balkonumuz için, mermer yüzey araştırmaları yapıyordum… 

Çeşit çeşit kalite kalite mermerler bulmak mümkün… Ama bir süre sonra bozuluyor, parçalanıp hiç de hijyenik olmayan haller alabiliyorlar… Arkadaşlar çok şikayetçi gördüğümüz kadarıyla… Ben de bu duruma izin vermemek için daha sağlıklı ve kaliteli malzemeler arayışına girmiştim… 

Granit ve benzeri ürünleri tarıyordum ki, karşıma kuvars yüzeyler çıktı… Olağanüstü derecede sağlam ve dayanıklı bir malzeme kuvars… Hatta eğilme dayanımına granitten bile 4 kat daha dirençli olduğunu söyleyebilirim… Parça kopmalarına ve çatlamalara cesurca göğüs gerdiğini de ekleyecek olursak, sağlamlığı hakkında net bir fikir verebilecektir size… 

Üstüne üstlük pürüzsüz ötesi yüzeyi sayesinde son derecede de hijyenik bir malzeme… Bu anlamda temizlenmesi de oldukça kolay ve zahmetsiz… Saydığım bütün artılarını alt alta toparladığınızda biraz paraya kıyıp, evladiyelik anlamda kuvars malzemesini tercih etmemek için hiçbir sebep kalmıyor… 

 

 

 

 

 

 

Ben de bu doğrultuda piyasadaki markaları incelemekteyim… Eski sistemle çalışan bir kaç dünya markası çıktı karşıma… Son derece pahalı örneklerdi baktıklarım… Ama şimdilerde yatırımını Manisa’ da yapan Türk girişimci Peker Grubu, ” Belenco ” adlı marka ile bir kuvars yüzey üretimi gerçekleştiriyor… 

Çok yakında vitrinlerde yerini alacak… Kendi adıma tercihimi o yönde kullanacağım… Sizin de kulağınız delik olsun… Acele etmeyip biraz bekleyin derim… Biz açıkçası öyle yapacağız… Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL 

http://www.hayatveinsan.com/?p=9605 

 

http://www.hayatveinsan.com/ 

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..