Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '10

 
Kategori
Güncel
 

Kuyruklu yalan olsun isterim Tarkanım

Kuyruklu yalan olsun isterim Tarkanım
 

internetten


Ah be güncem, iki gündür çok üzgünüm. İçimdeki sevginin yok olmasını istemiyorum. İçimdeki sıkıntı her geçen gün büyürken, hayır olamaz, olmamalı diye kendimi avutmaya çalışıyorum.

Beni benden alıp, sesinde hiç olduğum canım Tarkanım. Manşetleri okuyorum ve kokain kullandığını ifade ettiğini söylüyor haberler. Nedendir be Tarkan neden gerek duyarsınız bu lanete anlamıyorum?

Sen ki, her türlü organizasyonlarda bulunup, yardım konserlerine çıkıyorsun. Bu kadar seni örnek alan gençlere karşı yakıştı mı benim ışıl ışıl parıldayan yıldızım?

Yaşadığım şehirdeki, her konserini en önden izleyen biri olarak sesleniyorum sana.

Ben ki anne karnındayken bile seni oğluma dinleten, büyüdükce de senin şarıkılarını söylemeye başladığında 'Şükürler olsun Allahım oğlum Tarkanı seviyor' diye dua edenim.

Ben ki her yerde soluksuz seni savunanım. Şimdi kolum kanadım kırılmış, sesizlikle olanları izlerken çok üzülüyorum.

Sanat ışığım benim. Seni sevenlerin sevgisi değil seni oradan kurtarmaya, emin ol sana bu laneti bir daha kullandırmayacak kadar çok. Eminim seni seven herkes, senin geçerli bir açıklaman olduğunu düşünmek istiyor. Gerçi bunun geçerli açıklaması nasıl olur bilmiyorum ama?

Ne kullanıcı olduğunu, ne de temin eden olduğunu kabullenmek istemiyorum. Kullandıysan da artık bırakmanı istiyorum.

Megastarım benim, haberi okuduktan sonra içimdeki sızıyla köşeye sıkışmış bir çocuk gibi savunmasız hissettim kendimi. Çevremdeki herkes seni ne kadar çok sevdiğimi biliyor. Sanki herkes acaba ne açıklama yapacak diye beni bekliyor gibi hissediyorum. Söylenen tüm haberlerin hepsinin, senin şarkında söylendiği gibi kuyruklu yalanlar olmasını istiyorum.

Bir çok kişi kim kullanmıyor ki diye söylemlerde bulunurken, sanat dünyasındaki herkesin bunu kullandığını iafade ediyorlar. Kimse tuhaf karşılamıyor. Galiba yine reflekslerimizi kaybetik. Tepki veremiyoruz, tepkisiz kalıyoruz.

Hayatta hiç bir şeye ihtiyacı kalmayan yani para, mal, mülk, şöhret bunların hepsine sahip olan insanlar, yolun sonunda hayattan zevk alacakları birşey kalmayınca başvuruyorlar bu lanete. Doyumsuzluk yani.

Bu saatten sonra senin doyumsuzluğun, sosyal toplum projelerinde yer alacak sanatçı olmak ve bu çerçevede seni izleyen herkese örnek olarak devam etmen gerekli diye düşünüyorum. Seni hep insanlık ya da çevre adına yapılacak projelerde görmek istiyorum.

Biliyorum ki bu günlerin hepsi geçecek. Emin ol sana karşı bir gram dahi sevgimi yitirmiş değilim. Sadece çok üzgün ve sana çok kızgınım. Hepsi bu, lütfen telafi et herşeyi ve bize unuttur bu günleri.

Herkes ve özelliklede sen şunu bilmelisiniz ki, sen herhangi biri değilsin olmayacaksın da.

Lütfen birileri bu yazımı Tarkana okutsun ki ne kadar çok sevildiğini bilsin ve sorumluluklarının farkına varsın.

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..