Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '09

 
Kategori
Haber
 

Kuyu kazma Kazım! Bize centilmen sporcu lâzım!

Kuyu kazma Kazım! Bize centilmen sporcu lâzım!
 

Kazım Kazım http://www.tumspor.com


“8JK Parçalamamız için geri sayım başladı” Yaş mı kuru mu bilmiyorum ama İMZA: Kazım Kazım.

Milliyet. tr. com. 20. Kasım 2009 tarihli habere takılan gözlerime, inanamadım.

Son zamanlarda ülkemizde revaçta olan parçalama eylemleri; bu futbolcuyu oldukça etkilemiş olacak ki; alt- üst- egosu; altüst olmuşa benziyor! Yoksa hep böyle miydi? Ben kendisini tanımam.

Endişe edilecek bir durum söz konusu mu? Hiç sanmıyorum.

Çocukluğumda: Karanlık kış günlerinde, bahçedeki çıkrıklı kuyudan su çekerken “ Tombe la neige- Her yerde kar var, akım… karışır, neden yalnızım ben yine bu bahçede” Adamo’nun şarkısını Fransızca söylemeye çalışırdım daha doğrusu zırvalardım; korkumu yenmek gülebilmek için…

Nerde kalmıştık?

Şu ilginç demeçte…

Haberi şaşkınlıkla okuduktan sonra hızımı alamadım; onlarca okur yorumlarını da okudum.

Seçtiğim okur yorumlarını, yorumsuz sunmaya gayret edeceğim!

Taraftarlar ve taraftar olmayanların yarısından fazlası hemfikir; provoke rüzgârına kapılmak istemiyorlar!

Yorum:

Bilgin Bilir: Lüzumsuz konuşma; yarın ters bir durum olduğunda nasıl yutacaksın bu dediklerini?

Yorum:

Heycemre: Kazım Kazım sana biraz akıl lazım!

Yorum:

Bir FB li olarak; çenenden çok ayakların çalışsın diyorum.

Yorum:

Kadir Koç: Centilmen ol Kazım! Asırlık bir geçmişi olan rakibe bu tür hakaretlerde bulunmak; yakışmıyor!

Besbelli millet futbol maçı seyretmek istiyor!

Evde dırdır, ülkede har gür, dünyanın çalkalana, çalkalana nerdeyse çivisi çıkacak… 2012 kapıya dayanmış…

Taraftar: Futbol sahasında kafasını dinlemek istiyor!

Doğru dürüst; beyin ve beden gücüyle, iyi oynayan kazansın.

21. Kasım 2009 Cumartesi

Alev Meisel İzmir’den

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..