Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

Kuzey Guney ve baba oğul ilişkileri

Kuzey Guney ve baba oğul ilişkileri
 

Kuzey Güney Dizisi


Bu bölümde de Komiser Şeref ve Sami bey rakı sofrasındaki dertleşmeleri ilgi çekiciydi. İnsan bazen öyle şişiyor ki yakın bulduğu bir insana açılmış bulunuyor. Tabi o sıcaklık ile diğer insanda kendi sırlarını ortaya döküyor. İstedikleri ne, yakalayamadıkları mutlulukları. Şeref Komiserin Demet diye haykırışı daha bir çok kişi tarafından, sezon başından tahmin edilmiştir. Ali’nin boşluğunu dolduracak Komisere, ilerleyen bölümlerde Kuzeyden belki izin çıkar. Ne zordur ölen dostunun yerine başkasını koymak, öyle sözle olmaz. Cemrenin Demet’ e: Hiç kimse onun yerini dolduramayacak senin için ama bir gün hayatına biri girerse eğer bu zaten Ali'nin yerini doldurmak için girmeyecek. Oda başka bir yer bulacak kendine sözü çok güzeldi. Öyle hemen aşk olmaz, ama aşksız da olmaz. Bunu çok iyi bize yansıtan bir bölüm izledik bu hafta. Yeni gözde mekanlar dan dans kluplerinin de müzik eşliğinde gösterildiği sahneler bu hafta çok izlenildi. Ne de olsa Kuzey kaybettiği eski karısını buldu.

Gülten hanımın bizim annelerimizin çok kullandığı, kelimeleri sarf etmesi de diziye bağlanmayı sağlayan başka bir etmen oyunculuğunu en iyi şekilde sunan ve bizi kendine hayran bıraktıran bambaşka bir oyuncudur, Zerrin Tekindor.

Baba ocağı bir başkadır. Çocuklar kavga etti, yine döndükleri yer baba ocağı oldu. Dizinin başladığı günden beri en çok sevdiğim yanı konulara bir hayali kahramanlar gibi değil de bizden bir aile gibi yaşamaları ve yaşatmaları, diziyi daha bir gerçekçi yapıyor. Kuzey ile babası Sami bey’in aralarından su sızmaması son beş bölümdür, İlgiyle izleniyor. O kadar sert bir babanın aslında öyle olmak istemediğini, içinde de fırtınalar kopabildiğini, hatta bu yanlışları düzeltmek için canla başla çalıştığını görüyoruz. Tabi ki kendi bildiği yolla beş bölüm önce birbirlerine seni seviyorum kelimelerini zar zor sarf etmeleri  gibi.

Sami bey ve oğulları oda da iken Kuzey yine kardeşine acımaya başladı. Beraber atlatacağız diyen babasına, atlatacağız diye destek vermeye çalıştı. Sami bey Kuzeye yakın olduğu kadar Güneye‘de bu hafta  yakınlık kurma çabası içinde idi. Nedense hep Kuzey Güneye abi gibi davranmak zorunda kalıyor. Baba gerçekleri kapı arkasından dinledi. Artık Güneye daha dikkatli yaklaşır mı yaklaşmaz mı bilinmez. Yinede en başta da dediğim gibi baba ocağı bir başkadır. Babaya gitmesen de varlığını bilirsin. Ayrıca Sami bey rolünde Mustafa Avkıran bence bu dizi ile kendini ve oyunculuk kabiliyetini çok net belli etti. Baba ve oğul kaynaştırmak zordur, ama onlar bu rolün altından başarı ile kalktılar. Gelelim Aynur hanıma, aslında çok güzel bir konuya değiniliyor. Bir kadın evlenip boşandıktan sonra tekrar mutluluğu hak etmez mi? Bence hak eder, bunu da bu  haftaki konuda  çok güzel  işlediler. Sami beyin eski eşi Handan hn. Aynur hanıma konuşunca bu dayak atar, sizi sevmez sömürür  diye Sami beyi terk etmişti, Aynur hanım. Peki karşıdakine açıklama hakkı hiç tanınmaz mı! Evlat olunca hanımlarda korkuyorlar haklı olarak. Acaba benim çocuğumda dayak yiyecek mi, anlayışsız bir erkekleyim de bana rol mü yapıyor diye devamlı düşünecekmiyim korkusu kadınları erkeklerinden vazgeçirmeye sürüklüyor. Sami beye fırsat verildiği gibi ( Kaba saba biriyim ben, hoyrat adamın tekiyim. Kendini bilmez biri değilim ama, ne olduğumu, nasıl olduğumu biliyorum. Memnun muyum diye sorarsan bana, memnun değilim. Değişmek istiyorum bende, yıllardır oğullarıma olamadığım baba olmak istiyorum. Eski karıma olamadığım koca olmak istiyorum. Huzur istiyorum ben huzur. Sabah uyandığımda içinin rahatı yüzüne vurmuş bir adam görmek istiyorum. Hepsi bu sadece bu. Arsızlık mı ediyorum sence, çok şey mi istiyorum. ) Herkes ikinci bir şansı hak eder, baba da! Evlatta!

Başka insanlara hayatta fırsat verilirse belki bir çok insan hayatını düzeltmek için çaba gösterir.

Merve Boluğur bu aralar yaşantısından çok şikayetçi olduğu için sonunda senaristler rolünü iyi bir yöne doğru çevirmeye başladılar. Kıvanç Tatlıtuğ hayranları sürekli Merve Boluğur’un  tweter  ve facebook hesaplarını  ele geçirip sokakta rahat bırakmadıkları için, artık iyi rolde seyredeceğiz heralde yeni  bölümlerde.

Murat sarı

https://twitter.com/muratsari8084

(19.01.2013 )

 
Toplam blog
: 52
: 1367
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

Düşüncelerimi, hayallerimi, bilgilerimi paylaşmayı seviyorum, dünyaya birbirimizi anlamak çin gel..