Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Kuzey’in oğluna âşık olmak…

Kuzey’in oğluna âşık olmak…
 

Sahnede Kuzey'in oğlu... Resim Robert Meisel'den alıntı


Konak: İzmir’in kalbi; buluşmaların adresi…

Volkan…

Volkanik dağlarımız sus pus olmuş sanılmasın; içlerindeki kor ateşler fokur, fokur…

25. Şubat 2011 Cuma akşamı İzmir: Volkan Konak’ı ağırladı.

Aşka âşık Karadenizlim kendine has yorumuyla hayranlarını büyüledi.

“Sen kalem ol ben de kâğıt; çiz beni yârim, yârim… Kul olayım kalem tutan ellere… Dido, dido… Efuli… Mimoza çiçeğim… Cerrahpaşa’dan; Mustafa Kemal Paşa’ya”

Binlerce kişi: Sayesinde hep bir ağızdan Halka Pınar Spor Salonunu inletti.

“Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa”

Sen de çok yaşa Karadenizlim sen de çok yaşa…

Karşılık beklemeden yaptığın yardımlar için…

Engelli vatandaşların yüzünü güldürdün. Nihat Abin tekerlekli sandalyesinde; sevincinden gözyaşı döktü.

Karadenizli Nihat; düşleyen Nihat…

Engelliler derneğinin başkanı yıllar önce ona olmaz abi bu iş biriktirdiğin çok az; projen çok pahalı demişti.

Daha daha ne demişti? Karadenizli öğleye kadar düşünür, öğleden sonrası… Başkan haklı çıkmadığı için mutlu.

Karadenizlinin hayali Gönen’de adım adım gerçeğe dönüşüyor. 500 odalı engelliler yurdu…

İzmir Valisi, Emniyet Müdürü, Büyük Şehir Belediye Başkanı… Onlar bu önemli geceye katılamadılar.

Salonun çevresinde, içinde polisler yoktu. Her şey çok rahattı.

Seyirci rahat rahat horon tepti.( Horon oynanır mı tepilir mi)?

Yanımızda Karadeniz’in (Rize Maçka) güzel kızlarından Melek ve efendi oğlumuz Gürkan vardı.

Melek kızımıza kısa bir süre önce “Volkan Konak’ın hayranıyım” demiştim.

Konseri bize Melek haber verdi. Saatler önce gittiler bize yer ayırdılar.

Teşekkürler genç güzel insanlar.

Ne renktir diye sordum. Çay çiçeği sarı beyaz olur dedi.

Ne zaman çay toplanır diye sordum. Mayısın ilk haftalarında başlarız dedi.

Karadenizli dostlarım bizleri Rize’ye götürmekte kararlılar.

Çay toplarsam geliriz dedim.

Melek güldü; gülüşü çok güzel… Peştamal de veririz dedi.

Becerebilir miyim bilemem ama çorbada tuzumuz olsun da…

Volkan Konak da öyle dedi… Onun da Gönen’deki o sıcak yuvaya bir katkısı oldu.

Kuzey’e âşık olmayı, batılı olmak engellemiyor.

Kuzey’in oğluna âşık olmayı da…Çünkü; ruhu besleyen bu tür aşklar platonik…

27. Şubat 2011 Pazar

Alev Meisel/ İzmir

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..