Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '20

 
Kategori
Yolculuk
 

Kuzey Marmara Otoyolu.

                Önceki akşam Facebook ortamında "Arkadaşlar; eski bir otoyolcu olarak yarın Kuzey

Marmara otoyolunda bir test sürüşü düşünüyorum." demiştim.

                Dün akşama doğru bu sözümü tuttum! İstanbul Park gişelerinden girdim , İzmit doğu

gişelerinden çıktım. Dönüşte de aynı güzergahı takip ettim! 

                Dört şeritli bir yol!  Bol  ve uzun tüneller var! Ayrıca viyadükler de fazla! 

                Ormanı kazıp çukurları dolduralım diye düşünmemişler! Dağları tünellerle , vadileri

viyadüklerle geçmişler! Böylelikle çevreci bir yaklaşım göstermişler! 

                Ormanları görünce "ulan buraları kesip fındık fideleri diksek , beş yıl sonra memleketin

bütün    dış borcunu öder, üstüne üstlük on yıllık yakacak ihtiyacımızı da karşılarız!" diye bir beyin

fırtınası yaptım!

                Modern yolları gördüğümde asgari ve azami hız limitlerine kafam takılıyor! Mesela 1. şeritte

asgari hız 40, 2. şeritte asgari 80, 3. şeritte asgari hız 120, 4. şeritte asgari hız 160 olsa olmaz mı!

                Neden olmasın!

                Sonuçta; toplamda 56 Tl. geçiş bedeli ve çeyrek depo benzinle Sapanca'ya kadar gidip

döndüm!

              

        

                

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..