Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '11

 
Kategori
TV Programları
 

Kuzey

Kuzey
 

kuzey güney


Kuzey Güney dizisinde, ilk bölüm olmasına rağmen herkes ekran başına kilitlendi. Kıvanç Tatlıtuğ'u oyunculuk ve yakışıklılık bakımından beğenmeyen ben, bu dizide kendisine hayran kaldım. Bu dizide benim için sadece Kuzey tarafı var şimdilik. Dizinin ilk bölümünde Kuzey'in tarafına geçtim. 

Recep İvedik taklidindeki iticiliğini bile oyunculuğunu geliştirdiğinin bir kanıtı olarak gösterebilirim. Ancak benim için daha önemli bir nokta var ki o da kardeşini ilk kez sevdiği kızla gördüğünde yaptığı bakışla hapisten çıktıktan sonra aynı yerde gördüğünde (yani son sahne) yaptığı bakış tam usta oyuncu işiydi. 

Senaristlere de değinmeden geçemeyeceğim. Bu kadınlar işi çok iyi biliyor. Diğer dizilerinden farklı olarak yapacağım olumlu eleştiri ise ilk bölümden kimin kime yanık olduğu tam olarak kestirilemiyor. Aslında kestiriliyor da olayların nasıl gelişeceğini, Kuzey'in ileriki bölümlerde hangi kadını tavlayıp intikam alacağı belli değil. Belli olan tek şey Kuzey'in bir şekilde zengin olacağıdır. Güney'in sevgilisini de zenginlik peşinde, bulunduğu yerden memnun olmayan biri olarak tanıttılar. Dedim ya bu kadınlar işi çok iyi biliyor. Koçum Benim gibi basit bir dizide bile kalemlerinin gücünü göstermişler; bunu tekrarları izlerken daha iyi anladım. 

Kuzey Güney ilk bölüm için yeterince iyiydi. Bana 'Fight Clup' ı bir iki dakika da olsa hatırlatmaları bile bu diziyi izlemem için yeterliydi. İleriki bölümlerde dövüş sahnelerini daha fazla göreceğiz herhalde. Kuzey Güney yeni ekran fenomeni olmaya adaydır.Tek isteğim lastik gibi uzatılıp her hafta bir birine benzer sahnelerin yeniden ekrana konmaması; dilerim yaparlar. 

 
Toplam blog
: 10
: 1059
Kayıt tarihi
: 17.06.11
 
 

Öğrenciyim. Hala okumaktayım. ..