Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '10

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Kuzeyin oğlu

Kuzeyin oğlu
 

gönlü güzel insan


SÖZ OLSAMDA SÖYLESEM SEVDAMI YUMUŞACIK

15 Ocak gecesi gülüm soruyor, yalnız mısın diye. Tabi ki değilim. Ayrılık, özlem de var bende demek geldi içimden ve söyledim de. Aslında gecenin karanlığında tüm anılarımın kaybolmasını diliyorum ki, sadece sen kalabilesin benliğimde, lekesiz bir aklıkta. Sahnede haykırdığım gibi uykusuz, aksi ve nalet oldum iyiden iyiye. Karanlıklar saçan bir yıldızım gecenin zifirinde. Işıksız, kapkara, zehir, zıkkım. Bunca yıl hiç böyle olmadım. Çok acı çekiyorum çok. Hatta kutsal bağım kesilirken anamın rahminden bu kadar acı çekmedim inan. Kıymamak için ne sana, ne kendime, bıçağı sokmalıyım hışımla sıyırdığım kınına. Çünkü şimdi tam sarılma zamanı.

Sevgilim bu her dalı yemiş dolu yaşanası dünyada, yaşarken kendim için düşündüğüm her şeyi senin içinde düşünüyorum inan. Bazen öyle oluyorum ki ben yokmuşum da yalnız sen varmışsın gibi geliyor bana. Bazen ise seni yok olmuş gibi hissediyorum. Ve sonra dehşetli bir acı ve korku duyuyor ve derhal kendiminde yok olduğunu hissediyorum. Bir kez daha söylüyorum, bestelerimi beğenmeyen bir insanla ahbaplık edebilirim. Fakat, seni sevmeyen ve seni kıran bir insanla asla.

Sevgilim, sen beni bilirsin. Lüzumundan fazla hassas, şair ve romantiğim. Her hadiseyi yalnız şuurla değil, kalbim hisle de işler, yoğurur ve ona en akla hayale gelmez şekiller ve ölçüler verir. Bu benim en büyük kusurum ya da en büyük meziyetimdir. Ne halt edeyim yaratılışım böyle. Hele senden ve sevdiklerimden uzakta olmak bende bu hassasiyeti çoğaltıyor. İnan bazen bir dostun sıcaklığına öylesine yaslamak istiyorum ki başımı, işte o zaman omzunu veya o şefkat dolu göğsünü arıyorum. Çünkü şairin deyimiyle ‘ŞU KAİNAT DENEN NESNENİN İÇİNDE, EN ÇOK SEVDİĞİM YÜREK, ÜZERİNE EN ÇOK TİTREDİĞİM İNSAN KALBİ, SENİN GÖĞSÜNÜN İÇİNE TAKILI OLANDIR.’

TABİRİ CAİZSE TÜRÜNÜN SON ÖRNEKLERİNDEN, GÖNLÜNÜN GÜZELLİĞİNİ SESİYLE HARMANLAYAN GÜZEL İNSAN VOLKAN KONAK' ın SİTESİNDEN ALINTIDIR.

SEVGİLERİMLE



 
Toplam blog
: 23
: 893
Kayıt tarihi
: 21.04.10
 
 

24/06/1986 '  doğumluyum.özel sağlık sektöründe çalışan, evliliğe alışma kısmını tamamlamadan ann..