Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Kuzu

Kuzu
 

Koştum koştum...acaba kaçabildim mi bilmiyorum?

Ama kaçabildiğim kadar kaçtım işte...sonra yakalandım tabii (demek ki iyi kaçamamışım).

“Ben kuzuyum kuzu” da dedim o kadar.
“Daha kesmeyin beni...bakın hakkaten kesmeyin, gelecek bayrama tam kıvamında olurum o zaman kesersiniz işte.” de dedim.

Yok yok dinletemedim.
Biliyordum kuzu olmadığımı, koskocaman olmuş ve hatta kuyruğum bile yağlanmıştı. Kuzu numaramı yemediler. İttirdiler kaktırdılar, yatırdılar yere...sonrası mağlum...ve sonrasında bir hafifledim ki...sormayın.

...

Kuzu olduğum numarasını yemediler ama beni pek güzel yediler ha. Konu komşuya da dağıtıldım. Herkes istifade etti benden...neyse ama koyun halimle bile hayatta bir işe yaradım ya mutluyum.

Ben işe yaradığımdan dolayı mutlu, siz ise tok ve huzurlu.

Hadi işe yarama sırası siz de...Siz de bir şeyler yapın...Yok yahu kurban olun demiyorum...İşe yarayan bir şeyler yapın.

Ne bileyim ben? Bana sormayın ben koyunum.

Bayramınız kutlu olsun...mutlu ve keyifli bayramlar.

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..